אמנת שירות ללקוחות

שם החברה: אליאנס סוכנות לביטוח בע״מ

מס׳ רישיון תאגיד: 515122604

אנו עובדי ומנהלי סוכנות לביטוח אליאנס בע״מ מחויבים ליצירת ערך ללקוחותינו ולניהול הקשר האישי עימם על בסיס של אמון מלא תוך בחינה והתאמה של צרכיהם המשתנים לאורך זמן.

הסוכנים רואים כמטרה עליונה לתת שירות אמין ללקוחות שלנו הכולל

יתייחסות ללקוחותיו בהגינות ובכבוד וכיבוד של פרטיותם.

עדכון של לקוחותיו לגבי אופן קבלת שירות ממנו, לרבות דרכי התקשרות, ימי עבודה ושעות קבלת קהל במשרדו.

מתן מענה מתאים לצרכי לקוח, תוך זמן סביר ממועד פניית לקוח המבקש לתאם עמו פגישה או לשוחח איתו.

קיום תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותיו, יספק מענה ראשוני לכל פנייה בזמן סביר, וימסור תשובות ברורות ומנומקות.

ימסור ללקוח שפנה אליו בעניין תביעה, מידע אודות זכויות הלקוח, ויביא לידיעתו את דרכי הפעולה העומדות בפניו בהליך יישוב התביעה.

 

ערכי השירות שלנו

חתירה למקצועיות

אנו פועלים באופן תמידי להכשיר את עובדינו כדי שיכירו את הוראות הדין הרלוונטיות ואת המוצרים לגביהם אנחנו מייעצים או משווקים.

העובדים בקיאים בשינויים ובעדכונים בתחום, ומשתתפים מעת לעת בהכשרות והשתלמויות רלוונטיות.

תוך רצון לשפר ולייעל את השירות שאנו מעניקים.

 

זמינות

אנו מחויבים לספק ללקוחותינו באמצעות מגוון ערוצי תקשורת העומדים לרשות לקוחותינו שירות זמין ורציף.

לתת מענה ראוי לצרכיהם במהירות, ביעילות ולספק פתרונות בפרק זמן סביר.

 

איכות השירות ופרטיות

אנו מחויבים לאיכות השירות ללא פשרות.

דילוג לתוכן