ביטוח לפי קילומטרים

ביטוח לרכב לפי קילומטרג' – הפתרון החדשני שמגיע לתחום ביטוח הרכב

בעידן שבו הטכנולוגיה מתקדמת מהר מאי פעם, ועם גידול מכמות הרכבים הפרטיים בדרכים, יש להתמקד בפתרונות חדשניים עבור ביטוח רכב.

ביטוח לרכב לפי קילומטרג' הוא אחד הפתרונות שמתמקדים בצורך המשתנה של בעלי הרכבים, תוך ניצול הטכנולוגיה למענה על דרישותיהם של הנהגים הפרטיים.

המונח "ביטוח לרכב לפי קילומטרג" מתייחס לתוכניות ביטוח רכב שבהן התשלום מתבצע בהתאם לכמות הקילומטרים שנסעתם ברכב במהלך תקופת הביטוח. מבחינה כללית, ככל שהקילומטראג' עולה, כך עלות הביטוח תקטנה. באופן זה, בעלי הרכבים שאינם נוסעים הרבה יכולים לחסוך בצריכת הביטוח.

תוכניות ביטוח לרכב לפי קילומטרג' מבוססות בדרך כלל על התקנת אפליקציה שסופרת את מספר הקילומטרים שאתם נוהגים . נתונים אלו משמשים לחישוב עלות הביטוח לתקופת הביטוח הספציפית. יתרון המערכת הזו הוא שהיא מאפשרת לבעלי הרכב לשלוט בצריכת הביטוח, ולהחליט אילו נסיעות משתתפות בחישוב העלות.

המודל הזה נמצא בתפוצה בשוק הביטוח ומוביל חברות רבות להציע תוכניות ביטוח דמי נסיעות והצהרות דיווח מקוונות שפשוטות ונגישות לציבור.

בנוסף, תוכניות אלו תורמות להפחתת זיהום סביבתי והחלטות נכונות יותר בנוגע לנסיעות ברכבים.

לאחרונה, חברות ביטוח רבות ממשיכות להתפתח ולהשתכלל, פיתרונות ביטוח אופציונליות עבור בעלי רכבים שמעוניינים לנצל את היתרונות של ביטוח לרכב לפי קילומטרג'.

במדורגים מרבית החברות מאפשרות לנהגים לבחור בין תכניות קילומטרג' מוגבלות עד תכניות קילומטרג' כמעט בלתי מוגבלות. כך, גם אלה שנוסעים הרבה יכולים להתאים את הביטוח על פי הצרכים הספציפיים שלהם.

בסיכום, ביטוח לרכב לפי קילומטרג' הוא פתרון מתקדם וחדשני שמספק דרך להתאים את הביטוח לצרכים הפרטיים של בעלי רכבים.

המודל הזה מביא בתובנה ליתרונות גם למשתמשי רכבים וגם לסביבה, ולכן מתוך הצורך הגובר לחשוב חכם ולבחור את התוכנית המתאימה ביותר לצרכים האישיים שלנו.

תתחילו לחסוך בהוצאות הביטוח ע"י צבירת נקודות בכל נסיעה, אשר הופכים לקילומטרים בחינם וחוסכים לבעלויות.

ניתן להטעין דרך האפליקציה את כמות הקילומטרים בחבילה שאתם צריכים ולהוסיף כל פעם לפי בצורך שלכם בלבד.

קילומטרים שלא ניצלתם אפשר להעביר לחבילה הבאה או להזדכות  עליהם בחשבון הבנק.

 

נהגים זהירים משלמים פחות

דירוג הנהיגה נקבע בהתאם לאיכות הנהיגה, ובשקלול של כמה גורמים: נהיגה חלקה, הסחות דעת, מהירות, עייפות, שעת הנהיגה. *דירוג הנהיגה שיתקבל יהיה אחד מהבאים: ‘סביר’, ‘בסדר’, ‘סבבה’, ‘מעולה’, ו’מושלם’.

כשאנחנו מזהים התחלת נסיעה / תנועה, אנחנו בודקים חיבור למערכת המדיה של הרכב שהוגדרה בתהליך ההרשמה. אם זיהינו חיבור – אנחנו מבינים שאת/ה הנהג/ת ושולחים לך הודעה לידיעה. אם לא זיהינו חיבור – אנחנו מבינים שאת/ה לא הנהג/ת בנסיעה, ושולחים לך הודעה ליתר בטחון למקרה ששכחת להתחבר.

הפעלת הביטוח וחיוב החבילה שנטענה יתבצעו באופן אוטומטי בזמן נסיעה, ובכפוף לתנאים הבאים:

  • הלקוח סיים את תהליך ההרשמה לאפליקציה כולל הגדרת מערכת המדיה של הרכב.
  • קיימת יתרה כספית חיובית בחבילה.
  • נותרו לפחות 15% סוללה במכשיר הנייד.
  • כאשר זוהה חיבור של המכשיר למערכת המולטימדיה באמצעות Bluetooth, Car Play, או Android auto
  • שירותי המיקום פעילים בהגדרות המכשיר הנייד.

 

 

Skip to content