ביטוח נסיעות לחו"ל לדובאי - כדאי לקרוא את המאמר לפני הטיסה

ביטוח נסיעות לחו"ל לדובאי זה דבר שחייבים להיערך אליו. שנת 2020 תיזכר בספרי ההיסטוריה כשנה איומה, במהלכה כמעט כל הפעילות העסקית, הכלכלית, התיירותית, התרבותית והתעסוקתית שותקה בכל העולם, בגלל נגיף סיני שיצר פניקה בשל אחוזי הידבקות גבוהים מאוד, וסימפטומים מאוד לא סימפטיים. 

אבל שנת 2020 תיזכר גם בגלל הסכם שלום היסטורי עם איחוד האמירויות – מקום חלומי ויוקרתי שעד כה היה חסום לכניסה לישראלים, וכעת מהווה אבן שואבת לעשרות אלפי ישראלים שנוהרים אליה בשישה מטוסים יום, נכון לחודש דצמבר. 

אז מה יש לעשות בדובאי, ואיך צריך להיערך אליה מבחינת ביטוח נסיעות? איזה מדינות נחשבות ירוקות, שלא מצריכות בידוד בחזרה לישראל, ואיזה מדינות הן אדומות ומחייבות בידוד? כל הפרטים על ביטוח נסיעות לחו"ל לדובאי בכתבה שלפניכם:

מהו ביטוח נסיעות לחו"ל ולמה אנחנו חייבים אחד כזה?

מהרגע שאתה יוצאים מהארץ, אין לכם שום כיסוי רפואי, אתם עצמם עצמם רוכשים ביטוח רפואי הזמן לתקופת השהות שלכם בחו"ל. ביטוח נסיעות לחו"ל הוא הביטוח היחידי שמעניק גם ביטוח, גם כיסוי וגם פיצוי לכל תרחישי אפשרי, בדיוק כשאתם נמצא בחו ל. הביטוח מפצה אתכם במקרה שאתה זקוקים לטיפול רפואי, החל להתייעץ עם רופא וכלה באשפוז או ניתוח. הפיצוי הביטוח חל על כל תאונה או צרה, וגם במקרה של נזק או עובדן לרכוש.

למעשה, כל דבר עלול לקרות כשאתם בחו"ל, גם אם אתם צעירים ובריאים: אתם עלולים להתייבש ולהזדקק הטיפול בבית חולים, אתם עלולים לשבור רגל, להחליק על המדרכה, לסבול מכאבים חזקים, קלקול קיבה או אפילו בעיה בשיניים – בביטוח הנסיעות אמור לכסות כל תרחיש שיכול לקרות לכם.

עכשיו, בתקופת הקורונה, יש הרבה פחות טיסות וגם פחות יעדים שאנו כישראלים יכולים להיכנס אליהם, מאחר ואנו מוגנים כמדינה גדולה אחוזי קורונה גבוהים. אנו יכולים לטוס למבינים המוגדרות אדומות, אך ניאלץ להיכנס לבידוד בחזרה, ובחלק מהמוצרים יש גם חובת בידוד של שבועיים כשמגיעים אליהן, מחשש להדבקה.

חלק מהמנות בכלל מסרבות לתת לישראלים להיכנס לשטחן, מחשש שאלה נושאים את הנגיף, או שהן מסרבות לתת לאנשים מסוימים להיכנס בגלל הופעה פתאומית של חום. ביטוח נסיעות אמור לכסות גם את התרחיש הזה, בו אנו מגיעים למדינה ומסורבים להיכנס אליה, או תרחיש אחר בו אנו בכלל לא מורשים לעלות על הטיסה עקב הופעת חום או תסמין אחר של קורונה.

לכן שונה עכשיו, ביטוח נסיעות הוא ביטוח כל כך חשוב, שפשוט מציל אותנו בכל מצב בו אנו זקוקים לטיפול רפואי בחו"ל, או שאנחנו צריכים לבטל את הטיול שכל כך חיכינו לו. ביטוח נסיעות נשאר יציב, גם כשמדינה מתחלפת מירוקה לאדומה. כלומר, אם קבעתם טיול למדינה ירוקה, ועד שהגיע מועד הטיול היא הפכה לאדומה ואתם לא יכולים להיכנס אליה, הביטוח הוא זה שיפצה אתכם על ביטול הטיסות. 

ביטוח נסיעות לחו"ל דובאי

ביטוח נסיעות לחו"ל דובאי

מתי מדינה נחשבת לאדומה, ומה הקריטריונים?

המדדים לקביעת מצבן של המינים, ומה מידת הסיכון בהידבקות בכניסה או בשהייה בהן, לפי קריטריונים שקבע המרכז האמריקאי לבקרת מחלות ומניעתן (CDC), המינים מחולקות שלח קטגוריות, על פי רמת הסיכון על התיירים הנכנסים אליהן: 

  • רמת סיכון 3 היא הרמה הגבוהה ביותר, והיא מתייחסת למבינים שבהם מאובחנים מעל 500 נדבקים חדשים ביום.
  • רמת סיכון 2 היא במנות בהן מאובחנים בין 250 ל -500 נדבקים חדשים ביום.
  • רמת סיכון 1 היא כאשר יש בין 50 ל -250 נדבקים חדשים ביום בלבד. 

 

מתי מדינה נחשבת לירוקה?

מדינות ששומרות על מספר חד-ספרתי של חולים חדשים במהלך החודש האחרון, מוגדרות ירוקות. חלקן הצליחו כל כך במיגור הנגיף, שלא נמצא בהן אפילו חולה חדש אחד. 

  • מה זה תו ירוק ומה הוא נותן לנו? כל התשובות במאמר

 

דובאי הפכה ליעד מועדף על הישראלים – מה הסיבה?

עד לפני מספר חודשים, הישראלים לא הורשו להיכנס לדובאי, ויכלו רק להסתכל בתמונות מרהיבות של מדבר כתום, מגדלים מפוארים, אתרי סקי בתוך קניון (!) וגם הלאה. עכשיו בזכות הסכם השלום, ישראלים מסתערים על דובאי, ונהנים מריבוי אטרקציות במחירים נוחים מאוד. אז מה יש במקום הזה?

  • בורג 'חליפה, המגדל הכי גבוה בעולם – 163 קומות, כשכבר מקומה 125 לא ניתן להשקיף על כל המפרץ הפרסי – עד המדבר. במגדל יש גם בית מלון, מסעדות, ושלל אטרקציות. 
  • המסגרת של דובאי – מוצב ארכיטקטוני, בגובה 150 גרם, וגם הוא מציע תצפית פנורמית על דובאי.
  • המזרקה של דובאי, ממוקמת סמוך למגדל בורג 'חליפה, שמציעה מופע מזרקות מרהיב, שנחשב לגדול בעולם. 
  • האקווריום של דובאי – ממוקם בקניון ענק (אחד הגדולים בעולם, כמו כל דבר כמעט בדובאי העשירה מאוד) ומהווה אטרקציה אהובה מאוד על תיירים ומקוונים. 
  • שיט בסירות הצהובות – אטרקציה אהובה מאוד על משפחות – הפלגה דרך מרינת דובאי, המשך באי המלאכותי פאלם ג'ומיירה ובמבנה המיוחד בורג 'אל ערב. 
  • פארק השעשועים לגולנד – פארק שעשועים ענק עם מתקנים בצורת לגו. מתאים למשפחות עם ילדים קטנים. 
  • פארק המים אקוונצ'ר דובאי – ממוקם על האי המלאכותי של דובאי – פאלם ג'ומיירה, ומתאים לבני נוער ומבוגרים. 
  • פארק IMG עולמות ההרפתקאות פארק חדש יחסית, שמציג את הדמויות המוכרות של מארוול ומתקנים של אדרנלין כמו רכבות הרים וכדומה. 
  • סקי !!! כמובן שבאמצע המדבר אין באמת אתר סקי, אבל בתוך הקניון הענק יש: אתר ענק של סקי, שבו אפשר לעשות גלישת אבובים על השלג וגלגול במדרון בתוך כדור ענק.

אבל דובאי ירוקה – האם בכל זאת צריך לבטל נסיבות?

ביטוח נסיעות לחו"ל היה קיים הרבה לפני הקורונה, בגלל הרבה מאוד אירועים ומצבים שמצריכים ביטוח, החל מכיסוי רפואי (נזכיר כי הביטוח הרפואי שלנו – מקופת חולים או דרך הביטוח הרפואי הפרטי – לא תופס בחו"ל, ונדרש חייבים לעשות ביטוח רפואי במיוחד לשהות שלנו בחו"ל) וכלה בכיסוי כבודה ורכוש. 

בימים של קורונה, עוד יותר חשוב לעשות ביטוח נסיעות, גם למילים שמוגדרות ירוקות, מכמה סיבות:

  • מדינה ירוקה יכולה להפוך את לאדומה
  • גם במדינה ירוקה לא יכול להידבק
  • אתם עלולים לגלות שנייה לפני הטיסה שנדבקתם בנגיף ואתם מסורבי עלייה למטוס – ואז, מי יחזיר לכם את כספי הטיול שהתבטל?
  • אתם עלולים להיתקע במדינה ירוקה ללא יכולת לחזור, אם פתאום היא תהפוך לאדומה, או אם תידבקו.

ובואו נזכור, שמחלות, תאונות, שבירות גפיים, התחלקויות על הרצפה, מתיחת שריר, צריך בתרופות ועוד – כל אלה יכולים להתקיים גם בעולם שאין בו קורונה. 

הנה מה שביטוח נסיעות מכסה בימים שבהם לא משתוללת מגיפה, וכמובן תקף גם לימים אלה:

  • כיסוי רפואי מלא כולל כיסוי והחזר כספי על ייעוץ, אשפוז בגין מחלה, תאונה וכדומה. 
  • כיסוי שהות בבית חולים, ביצוע ניתוחים, רכישת תרופות, מתן עזרה ראשונה
  • טיפולי שיניים
  •  הטסת מלווה
  • התייעצות עם רופאים מקומיים  
  • החזר עבור ביטול טיסה בגלל גילוי נגיף קורונה טרום הטיסה מהארץ
  • החזר עבור ביטול טיסה בגלל גילוי נגיף קורונה לפני החזרה לארץ
  • כיסוי ופיצוי למקרה שתצטרכו להיכנס לבידוד בארץ, בחזור. 
  • כיסוי למקרה של חוסר יכולת חזרה לארץ והארכת השהות בחו"ל.

 

איזו חברת ביטוח עושה ביטוח נסיעות לדובאי?

כרגע חברת פספורט קארד מתמחה בביטוחי נסיעות לדובאי. 

אתם מזמינים את הביטוח דרך יועץ ביטוח, ובשדה התעופה פוגשים נציג של פספורט קארד שמחכה לכם עם הכרטיס ביטוח. הוא נראה כמו כרטיס אשראי, ואתם משתמשים בו במקרה שבו אתם צריכים לשלם למשל על מוצרים, אשפוז, רכישת מוצרים בגלל מזוודה שלא הגיעה או כל בעיה אחרת. בביטוח הזה אתם לא צריכים לשלם ואז לתבוע את הביטוח, אלא משלמים ישר בכרטיס האשראי של הביטוח, ללא השתתפות עצמית. 

מה בין פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל?

כל פוליסה כולל כיסויים אחרים וטווחי כיסוי שונה. פוליסת ביטוח נסיעות של פספורט כארד כולל את הסעיפים הבאים:

  • בשגרה ובחירום

מביקורי רופא, בדיקות שגרתיות והריון ועד לאשפוזים, ניתוחים ומחלות קשות.

  • לדבר עם רופא מהבית 24/7

שירות ייעוץ עם רופא משפחה טלפוני ללא צורך לצאת מהבית.

מגוון ספקים בכל העולם כולל אפשרות קבלת מרשם לתרופות.

  • כיסוי רפואי

כיסוי רפואי ללא הגבלת זמן, למגוון הליכים ובדיקות הכלולות בסל השירותים הרפואיים כולל כיסוי לווירוס הקורונה

 

האם יש הגבלה בגיל לביטוח נסיעות בתקופת הקורונה?

לביטוח נסיעות של פספורט כארד אין הגבלת גיל ואין חיתום רפואי, עד גיל שבעים. לאחר גיל שבעים יתבצע הליך חיתום מוקפד, אך לא תהיה הגבלה על הביטוח. באופן כללי וכמו תמיד בביטוח, ככל שהגיל עולה, או ככל שהמצב הרפואי מסובך יותר, כך התשלום יהיה גבוה יותר.

מהו ביטוח נסיעות לחו"ל והאם אנחנו חייבים אותו?

מהו ביטוח נסיעות לחו"ל והאם אנחנו חייבים אותו?

מדוע מחיר ביטוח הנסיעות לחו"ל גבוה יותר מכפי שהיה הקוד קודמות?

בגלל התפשטות נגיף הקורונה בעולם, חברות הביטוח נאלצו להכניס סעיפים רבים כדי להתאים את הביטוח למצב. אם פעם חלק הרפואי של ביטוח הנסיעות כלל בעיקר הגנה מתאימות דרכים, מחלות ושברים, הרי שכיום הביטוח הרפואי צריך לכלול סעיפי אשפוז בגלל קורונה, סעיפי פיצוי כספי בגלל ביטול הטיסה עקב קורונה, פיצוי כספי על שהייה עוד במדינת המועד בחו"ל עקב אי יכולת לחזור כל הסעיפים האלה מייקרים מאוד את הפוליסה.

הנה דוגמא למחירים של ביטוח נסיעות לחו"ל – דצמבר 2020:

פספורט קארד: ביטוח רפואי לגיל – 0-50

סה"כ לנוסע יחיד – $ 17.3

 

הפניקס: ביטוח רפואי לגיל 18-60

סה"כ לנוסע יחיד – $ 22.4

 

הראל: ביטוח רפואי לגיל 18-60

סה"כ לנוסע יחיד – 16.8 $

 

מגדל: ביטוח רפואי לגיל 18-44  

סה"כ למבוטח יחיד – $ 18.2

 

מנורה: ביטוח רפואי לגיל 40-44

סה"כ למבוטח יחיד – $ 21.2

 

כלל: ביטוח רפואי לגיל 31-40

סה"כ למבוטח יחיד – 20.8 $

שאלות ותשובות
אם חטפתי חום בשדה תעופה בן גוריון, לפני הטיסה?

ביטוח הנסיעות שלך אמור לכסות אופציה כזו, כלומר שעליך לצלצל מיידית לסוכן הביטוח שלך וליידע אותו שלא עלית על הטיסה, וכעת אתם צריכים לעשות תביעת ביטוח כדי לקבל פיצוי על הטיסה שהתבטלה.

האם הפיצוי הכספי על טיסה שהתבטלה כולל גם פיצוי על בתי המלון, הטיולים שהוזמנו מראש וכו'?

עליך לבדוק בפוליסה ולוודא שאכן הכל כלול בסעיף פיצויים על טיסה שהתבטלה. חשוב לציין שלא כל פוליסה כוללת את כל הסעיפים האלה, ומן הסתם אם הציעו לך דיל מאוד מפתה וזול, סביר להניח שהוא לא כולל את הסעיפים האלה כלל. זה סוג של הימור, כי מצד אחד אתה בוודאי לא רוצה לשלם הרבה על ביטוח, ומצד שני, יש לא מעט סיכויים שאכן תיתקל במצב בו תיאלץ לבטל את הטיסה שלך, ויחד איתה תצטרך לבטל גם את בתי המלון, וכל מה ששילמת עליו מראש.

אגב, שים לב שרוב בתי המלון מאפשרים ביטול בחינם, כך שכאשר אתה מזמין מלון, הקפד להזמין מלון שמאפשר ביטול חינם וללא קנסות.

מה קורה אם איבדתי את הכרטיס של ביטוח נסיעות של פספורט כארד?

במקרה זה פנה אל סוכן הביטוח שלך, והוא יעזור לך להנפיק חדש.

מה יקרה לי אם אידבק בקורונה בחו"ל במדינה שאין בה שירותי רפואה מתקדמים?

הביטוח אמור לכסות גם שינוע לבית חולים בעיר או מדינה אחרת, באמצעות מונית, אמבולנס או אפילו מטוס. כל זה כמובן בהנחה שאין לידך מוסד רפואי ברמה בסיסית לטפל בך.

האם הביטוח מכסה אישפוז עקב קורונה?

כן, הביטוח מכסה אישפוז מכל סיבה.

האם ניתן לעשות ביטוח לכמה חודשי טיול?

כרגע לא. עד שהעולם יהיה נקי מקורונה, ביטוח הנסיעות לחו"ל יהיה תקף לשלושים יום בלבד. אם אתם נוסעים ליותר זמן, פשוט תחדשו את הביטוח מספר ימים לפני שהוא נגמר לכם. אל תחכו לרגע האחרון - כמו שאתם מכירים את חוקי מרפי, בחצי השעה שבה לא יהיה לכם ביטוח רפואי, בדיוק אז תזדקקו ללטיפול דחוף.

מה קורה אם אני נזקק לטיפול רפואי בחו"ל, ואין לי ביטוח?

במקרה כזה תצטרך לשלם הכל באופן פרטי, וזה יעלה לך הרבה יותר מהטיול כולו. הנה כמה מחירים לדוגמא:
מחירי בתי חולים בצרפת:
1200 דולר ליום אשפוז, 22,000 דולר לטיפול בהתקף לב, 43000 דולר לטיפול באירוע מוחי.
מחירי בתי חולים בארה"ב:
יום אשפוז - 6000 דולר, התקף לב - חמישים אלף דולר. אירוע מוחי - 117,000 דולר. טיפול ברגל שבורה - 16,000 דולר.

בכמה אחוזים עלה הביטוח הרפואי?

במדינה ירוקה בני שלושים עד ארבעים ישלמו בין 12 ל-17.5 שקלים ליום למדינה ירוקה, לעומת תשעה שקלים בתעריף הקודם.
במדינה כתומה בני שלושים עד ארבעים ישלמו בין 23 ל 36 שקלים ליום, לעומת תשעה שקלים קודם.

האם גם ביטוח אקסטרים התייקר?

כל סוגי ביטוח הנסיעות התייקרו, כולל גם ביטוח אקסטרים המיועד לאנשים שיוצאים לפעילויות ספורט אקסטרים כמו טיפוס על הרים, גלישה (גלישת גלים או סקי) ועוד.

  • אם ברצונכם לקבל מידע עבור ביטוח נסיעות לחו"ל לדובאי וביטוחים נוספים הקליקו כאן ועכשיו !!!

הצהרת בריאות ליוצאים מהארץ

אין צורך למלא טופס יציאה מישראל נכון ל נובמבר 2022.

הצהרת בריאות כניסה לארץ

החל מיום ראשון 9.10.2022 – אין עוד צורך למלא טופס כניסה לישראל.

Skip to content