השוואת מחירי ביטוח רכב- הדרך הנכונה להוזלת הפוליסה.

 

כשמדובר על השוואת מחירי ביטוח רכב יש כמה דרכים לעשות זאת. בכל שנה מחדש מגיע הזמן הזה, בו אנחנו מתחילים לקבל הודעות ומיילים מחברת הביטוח בה אנחנו מבוטחים בביטוח רכב. כבר עברה שנה, מסתבר, ביטוח הרכב עוד מעט נגמר וצריך לחדש אותו. חלקנו ממשיכים אוטומטית עם חברת הביטוח שאנחנו מכירים, העיקר לא להתאמץ. הם גם ככה כבר צלצלו אלינו מיוזמתם, הם מכירים אותנו, ולמי יש זמן, או חשק, לעשות השוואת מחירי ביטוח רכב ולהתחיל לעשות טלפונים לחברות ביטוח.

אז זהו, שיש אופציה נוספת: לתת לסוכן ביטוח רכב לעשות את כל הפרוצדורות המתישות. הוא יודע לערוך השוואת ביטוח רכב מדויקת, להבחין בבעיות שיכולות להופיע בפוליסה ולמצוא לכם את הביטוח הזול ביותר, עם הכיסוי הרחב ביותר.

 

האם כדאי לעשות ביטוח רכב?

ביטוח רכב הוא, ככל הביטוחים, סוג של ביטחון שאם יקרה משהו לכם או לרכב שלכם, לא תצטרכו לשלם על התיקון / טיפולים מכספכם הפרטי, אלא תוכלו להפעיל את הביטוח. לגבי שאלת ה"אם צריך" או "האם כדאי", בואו נחשוב ביחד: אנחנו עושים ביטוח בריאות למקרה שאולי נהיה חולים, וביטוח סיעודי למקרה שאולי נהיה סיעודיים, האם דווקא בביטוח רכב, רכוש כה יקר שנמצא כל יום על הכביש וחשוף להתנגשות, תאונה או אפילו סתם שפשוף – כדאי לנו לוותר על הביטוח?

התשובה היא לא, ובכל מקרה, גם אם לא בא לנו לשלם על ביטוח בכלל, את ביטוח החובה לרכב אף אחד לא שואל אותנו לדעתנו, ואותו אנחנו מחויבים לעשות.

 

מה זה ביטוח רכב, והאם כולם חייבים לעשות אותו?

ביטוח הרכב מחולק לשני חלקים עיקריים:

  • ביטוח חובה
  • ביטוח מקיף

את ביטוח החובה עלינו לעשות, כחוק. הסיבה לחיוניות שלו, היא סוג הכיסוי שלו – נזקי גוף. ביטוח החובה נכנס לפעולה אחרי תאונה, ומכסה את כל התשלומים והוצאות שקשורים לטיפול ולשיקום הגוף, הפציעות, הטראומה וכן הלאה. הביטוח מכסה את כל הנזקים שנגרמו גם לנהג הפוגע, גם לנהג הנפגע, וגם להולכי הרגל אם היו מעורבים בתאונה. מסיבה זו אסור לנהוג בכלל ללא ביטוח החובה, וההשלכות לנהיגה כזו עלולות להיות כבדות כלכלית ולהגיע גם, במקרים מסוימים, לשלילת רישיון.

הביטוח המקיף הוא ביטוח ברירה, ולכל נהג יש אפשרות להחליט אם הוא עושה אותו, או לא. הסטטיסטיקה מלמדת ששמונים אחוזים מנהגי ישראל בוחרים לעשות את הביטוח בכל זאת. בהתחשב בכמות התאונות על הכביש אפשר להבין אותם. אגב, חשוב לדעת שביטוח זה כולל כיסוי גם לתאונות שאינן רק חזיתיות, אלא מכסה את כל סוגי אירועי ההתנגשות, גם אם הרכב נכנס בעמוד חשמל.

להלן כמה מעיקרי הכיסוי של הביטוח המקיף:

 

  • כיסוי טיפולים ותיקונים במוסך עקב תאונה או התנגשות
  • כיסוי על שמשות, ורכוש שהיה בבית
  • כיסוי כלפי צד גימל
  • שירותי גרירה

ועוד.

השוואת מחירי ביטוח רכב- אליאנס ביטוח

השוואת מחירי ביטוח רכב- אליאנס ביטוח

מה משפיע על מחיר פוליסת ביטוח רכב?

כשעושים השוואת מחירי ביטוח רכב חייבים להבין, שכל פוליסה תהיה מתומחרת בצורה אחרת, כי מחיר הביטוח בנוי משני פרמטרים אישיים ומשתנים:

  • הנהג: גיל הנהג (והוותק שלו בנהיגה), העבר הביטוחי שלו.
  • הרכב: גיל הרכב (ביטוח למכוניות חדשות נמוך יותר מביטוח למכוניות ישנות), סוג הרכב (האם זה רכב גניב), האם ברכב מותקנות מערכות בטיחות, סוג דלק ועוד.

 

איך עושים השוואת ביטוח רכב?

אם אתם רוצים לעשות השוואת ביטוח רכב אתם יכולים להיכנס למחשבון של רשות שוק ההון, הביטוח והחיסכון, ולהקליד את הנתונים שלכם.

להלן מספר דוגמאות להשוואת מחירי ביטוח רכב:

 

  1. השוואת מחירי ביטוח רכב עבור נהג חדש, עם אפס שנות ניסיון, נוהג על רכב חדש עם כל מערכות הבטיחות:

המחיר הכי נמוך:

שלמה חברה לביטוח: 1898 ש"ח

 

המחיר הכי גבוה:

ליברה חברה לביטוח: 2438 ש"ח.

 

2.השוואת מחירי ביטוח רכב עבור  נהג חדש על רכב ללא מערכות בטיחות (יותר מאלף שקלים הפרש):

המחיר הכי נמוך:

חברת כלל: 2966 ש"ח

 

המחיר הכי גבוה:

ליברה חברה לביטוח: 3606 ש"ח.

 

  1. השוואת מחירי ביטוח רכב עבור נהגת בת 40 עם 22 שנות ותק על ההגה, ללא עבר ביטוחי, רכב עם כל מערכות הבטיחות:

 

המחיר הכי נמוך:

שלמה חברה לביטוח: 833 ש"ח

 

המחיר הכי גבוה:

הפניקס: 1184 ש"ח.

 

השוואת מחירי ביטוח רכב עבור אותה נהגת, רק עם עבר ביטוחי של שלילת רישיון:

 

המחיר הכי נמוך:

שירביט: 1533 ש"ח

 

המחיר הכי גבוה:

מגדל: 2402 ש"ח.

 

אישה צעירה לאחר תאונת דרכים

אישה צעירה לאחר תאונת דרכים

איך ניתן להוזיל את מחיר ביטוח הרכב?

אלמנט מאוד חשוב בשאלת השוואת מחירי ביטוח רכב הוא המחיר. רוב האנשים אפילו לא יודעים בדיוק מה זה ביטוח רכב, מה הוא כולל, מה הוא אמור לכלול ומה הוא לא צריך לכלול. חלק מהפוליסות כוללות סעיפים מיותרים עבור אותו נהג ספציפי וחבל על הכסף ששולם עבורם. רוב הנהגים מחפשים את המחיר הזול ביותר, מבלי להבין שביטוח רכב חלקי הוא מתכון לצרות. דהיינו, מעט מאד נהגים מצליחים לנהוג שנה שלמה מבלי להיות מעורבים באירוע כלשהו, במיוחד אם הם מבלים הרבה שעות על הכביש. לכן, כשעושים השוואת מחירי ביטוח רכב לא צריך לחפש רק את המבצע או את המחיר הכי נמוך, אלא גם להעמיק ולקרוא את הפוליסה, להבין אם עומק הכיסוי.

לדוגמא, אם אין הרחבה לשמשות, או אין שירותי גרר, או אם ההשתתפות העצמית גבוהה מאד, או אם יש החרגות והתניות לפיצוי של חברת הביטוח. אין ספק שלאדם שלא עובד בתחום הביטוח יהיה קשה להבין את הפוליסה לעומקה, ולכן כדאי לתת לסוכן הביטוח לקרוא ולעבור על כל הפרטים. בנוסף, סוכן ביטוח גם יודע לעשות השוואת מחירי ביטוח רכב אמתית, על בסיס כל הנתונים שלכם ושל הרכב שלכם.

 

אלמנטים שיכולים לעזור בהוזלת מחיר ביטוח הרכב:

  • בחרו ביטוח רכב שמצ'פר אתכם על סמך נתונים אישיים שלכם. למשל, חברת AIG מעניקה ביטוח רכב מוזל לנהגות.
  • רכשו רכב חדש ככל שידכם משגת, כדי שהביטוח יהיה זול יותר.
  • אם יש לכם רכב ישן, אל תעשו את הביטוח המקיף, אבל כן תעשו ביטוח צד גימל. זהו ביטוח שמשלם לצד השני במידה והייתם מעורבים בתאונה שנגרמה בגללכם.
  • התקינו מערכות בטיחות – ראיתם בסעיף קודם כמה רכב ללא מערכות בטיחות מייקר את הביטוח.
  • תמיד תעשו השוואת מחירי ביטוח רכב, אבל אל תחליטו לפני שתתנו לסוכן הביטוח להיות מעורב.

 

שאלות ותשובות
כיצד השוואת מחירי ביטוח רכב יכולה לעזור לי אם כל המחירים אותו דבר?

אין דבר כזה שכל המחירים זהים. אם אתה עושה השוואת מחירי ביטוח רכב לסוג הרכב שלך ועבורך, אתה צפוי לקבל מספר רב של תוצאות שונות אלה מאלה.

מה זה סעיפים מיותרים בביטוח רכב?

לפעמים כשעושים ביטוח רכב, מתפתים לשלם על סעיפים נוספים מתוך חוסר הבנה לגבי הרלוונטיות שלהם עבור הנהג שעבורו נעשה הביטוח. כך למשל סעיפים שמתייחסים לרכב מסחרי לא צריכים להופיע בביטוח לרכב פרטי, סעיפים שקשורים לנהיגה בשלג, או סעיפים שהכדאיות שלהם פשוט לא שווה את המחיר שלהם. כלומר, גם אם נצטרך אותם, השירות לא יעלה יותר ממה ששילמנו עליהם בביטוח.

האם מחשבון השוואת מחירי ביטוח רכב כולל גם ביטוח חובה וגם ביטוח מקיף?

לא, המחשבון הרשמי נותן תוצאות רק עבור ביטוח חובה. למציאת מידע עבור ביטוח מקיף עדיף לפנות לסוכן הביטוח שלך או לצלצל 073-272-5261.

 

  • אם ברצונכם לקבל מידע עבור ביטוחים נוספים הקליקו כאן ועכשיו !!!

 

 

Skip to content