יועץ ביטוח הוא הסוכן האישי שלכם, היחיד שיילחם עבורכם

חמישה טיפים לבחירה נכונה של יועץ ביטוח טוב ואמין עבורכם

סוכן ביטוח הוא הגורם שמלווה אתכם בכל שלב בחיים, והוא זה שיעזור לכם במקרה של תביעת ביטוח להשיג את מקסימום הפיצוי שמגיע לכם. החשיבות של יועץ ביטוח טוב ואמין היא גדולה, ויכולה להשפיע עליכם בשלבים קריטיים בחיים שלך. למשל, אם לקיתם במחלה קשה או שהייתם מעורב בתאונה, אתם צריכים שמישהו ייקח על עצמו את התפקיד המבוגר האחראי באופן מוחלט מוחלט שיש לכם אולי נראה נראה מבולבלים ולא ממש מפוקסים, ויארגן לכם את כל הניירת על תביעת הביטוח, המנהל מול חברת הביטוח, המפות הרפואיות וכו ' '. המישהו הזה הוא לא אחר אבל יועץ ביטוח, הסוכן שלך, שעובד אתכם ומכיר אתכם היטב.

אז איך לבחור יועץ ביטוח שילווה אתכם בכל הצמתים החשובים בחייכם? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות סינון ולבחור את הסוכן שהכי מתאים לכם.

 

הגינות אמינות וניטרליות- הסוכן שלך צריך לפעול ללא אג'נדות נסתרות

שתי תכונות חשובות מאד שאתה רוצה למצוא אצלנו יועץ ביטוח, הן אמינות והגינות. כשאתם מבקשים מיועץ ביטוח לצרף אתכם לביטוח כלשהו, ​​אתם חייבים לדעת שהוא מצרף אתכם למסלול ספציפי כי זה באמת המסלול הכי טוב עבורכם, מבלי שיש לו אג'נדה נסתרת כלשהי. כלומר, שאין לו טובת הנאה מצירופכם דווקא לתוכנית ביטוח מסוימת. יועץ ביטוח ניטרלי ואמין עובד עם כל חברות הביטחון הגדלות, מכיר את כל התוכניות והמסלולים השונים שלה בתחומי הביטוח השונים, ויודע מה ואיך להתאים עלכם. יועץ ביטוח אמין יידע להגיד לכם חכו שנייה, שבוע הבא חברת ביטוח כלשהי עומדת לצאת במבצע על המסלול שאתה מתעניינים בו, או להסביר לכם למה ההרחבות שאתם רוצים להוסיף בביטוח לא באמת נחוצות לכם, למרות שזה מגדיל את החבילה. הוא גם יודע איזו חברה לא משלמת בזמן למבוטחים שלה, היא חברה גובה פרמיה יחסית גבוהה ואיזו חברה מציעה הרחבות ללא תשלום.ואת כל הידע הזה, יועץ ביטוח מעניק למבוטחים שלו,

 

מיומנות ומקצועיות: האם ליועץ הביטוח שלך יש מיומנות בתחום שבו הוא עוסק?

לא כל מי שעוסק במקצועה מסוים, אוהב את מה שהוא עושה, יותר מכך, טוב במה שהוא עושה. כשמדובר במקצועות שמייצגים אותנו מול מערכת ענקית, חשוב מאד שאלה יהיו אנשים שיכולים להשיג את המטרות שלנו, ושיידעו איך לעשות זאת.

תחומי ביטוח מתחלקים לכמה ענפי ביטוח ראשיים, כשתחת כל נושא ביטוח יש מספר גדול של תתי ביטוחים. בגדול, אלה הביטוחים השכיחים:

ביטוח אלמנטרי הוא ביטוח שמתעסק ברכוש: ביטוח רכב , ביטוח דירה, ביטוח משכנתא , ביטוח פנסיוני, ביטוח אשראי וגם הלא.

ביטוחים בתחום הבריאות: ביטוחי מחלות קשות, ביטוחי בריאות פרטיים, ביטוחים סיעודיים.

ביטוחי חיים וביטוחי תאונות אישיות.

יועץ ביטוח טוב הוא איש מקצוע שמיומן טוב בתחום המקצועי הספציפי שלו, ולא מנסה להתנהל אתכם בתחומים בהם הוא עדיין חדש, או לא מספיק מנוסה ומיומן.

 

עליכם להבין שחברות ביטוח עושות לכם ביטוח, בתקווה שלא תצטרכו להשתמש בו לעולם. אין מה להתרגש מכך, זה המודל הכלכלי של חברות הביטחון בכל העולם מאז ומתמיד. לכן, כשאתם צריכים לתבוע את הביטוח, לא תמיד זה מצליח. מספיק שיהיה לכם חסר איזה נייר חשוב, או שתגלו שהפוליסה שלכם לא מכסה בדיוק את הסעיף שבגללו אתם תובעים את הביטוח, בשביל שתיאלצו לוותר על סכום כסף גדול, שלמן האמת מגיע לכם. כאן נכנסת לפעולה המיומנות של יועץ ביטוח טוב. למעשה, כמו שלא תעלו בדעתכם לתבוע מישהו בעצמכם לבד, ללא עורך דין, כך אל תנסו לתבוע את הביטוח ללא יועץ ביטוח. אני יודע יותר טוב מכם איך לגשת לתביעה, מה באמת הפוליסה שלך מכסה, ואיך לגרום לך לקבל את כל מה שאתה זכאים לו.

 

יועץ ביטוח עסקי יושב במשרד

יועץ ביטוח עסקי יושב במשרד

סבלנות – כי לא כולנו מבינים בביטוח, בחוזים או בפיננסים

חשוב לדעת שחלק מהביטוחים הם ביטוחים מפצים, וחלק מהביטוחים הם משפים. כלומר, למשל בביטוח מחלות קשות ובביטוח תאונות אישיות אתם מקבלים סכום כסף חד פעמי, אבל אתם לא מקבלים החזר על ההוצאות וטיפולים. לעומת זאת ביטוח בריאות וביטוח סיעודי הם ביטוחים שמשלמים עבורנו על ייעוץ, טיפול וכל מה שקשור לבריאות הגוף והנפש. לא תמיד כשעושים ביטוח, מבינים על מה חותמים ועל מה משלמים. חלק מה מעניין זה מידת הסבלנות שיש ליועץ ביטוח שבחרנו, והנכונות שלו להסביר לנו מהו כל סעיף, את ההשלכות שיש לכל בחירה שלנו, מה משמעות הפעולות של חיסכון ופנסיה וגם הלאה. אם יועץ ביטוח הוא מיומן וטוב, אך אינו מסוגל להסביר לנו על מה שאנחנו חותמים, לא כדאי בכלל לעבוד איתו.

 

 

נגישות וזמינות – כי כשצריך לתבוע את הביטוח לא תמיד אנחנו השתמשנו שלנו

כשא צריך צריך לתבוע את הביטוח, זה כמעט אף פעם לא מסיבות משמחות. או שזה קורה כי מי מיקירינו הפך לסיעודי, היינו מעורבים בתאונת דרכים, הרכב נגן, לקינו במחלה קשה, הבית עלה בלהבות … הבנתם את התמונה. במצבים כאלה הראש לא בדיוק עובד כרגיל. הלחצים, החרדות, הבלבול, הכל הופך לעומס רגשי שמחה על החשיבה הרציונלית. ובתוך כל זה, הביטוח מבקש ניירות, הסברים, אישורים … פעולות שלאף אחד אין סבלנות לעשות גם בימים של בריאות ואושר, אז בטח לא בימים של קושי ומחלה. יועץ ביטוח הוא הגורם המתווך ביניכם לחברת הביטוח. הוא זה שנושא בכל העול של תביעת הביטוח, ומשאיר אתכם להתמודד בשקט עם הבעיות שלכם ולהשאיר לו את כל הבלגן.התפקיד של יועץ ביטוח הוא להקל עליכם, ובשביל זה הוא חייב להיות נגיש עבורכם, זמין לכל שאלה, גם אם אתם קצת מבולבלים, גם אם זה בשעות הערב, גם אם שאלתם את אותה שאלה חמש פעמים כי מרוב לחץ לא זכרתם מה הוא ענה לכם.

 

תקשורת טובה עם יועץ הביטוח היא הבסיס לביטוח טוב

אין ספק שיועץ ביטוח לא יכול להיות מישהו שאתה לא מסוגלים לתקשר איתו. נכון, יש סוכני ביטוח מעולים אך אנטיפתיים למדי, שבאמת אי אפשר לנהל איתם שום שיחה. אלה סוכנים שלא יכולים להכיר לעומק את הלקוחות שלהם, שהם לא באמת יכולים להתאים להם תכנית ביטוח טובה – ולא משנה כמה הם טובים ומקצועיים. ברגע האמת, כשהלקוחות יצטרכו לממש את הפוליסה, הם יגלו שהיא לא מכסה את מה שהם צריכים, כי הסוכן לא היה קשוב לצרכים שלהם, לא הבין באמת מה ההרכב משפחתי שלהם, מה הם זקוקים ורוצים, ובפשטות לא עשה להם פוליסת ביטוח מספיק טובה. לכן, אם אתם מגיעים לשיחת היכרות עם יועץ ביטוח, ואתם מגלים אתם לא סגנונות לנהל איתו שיחה כמו שצריך, אל תחתמו אותו. יש מספיק יועצי ביטוח אחרים, נחמדים, אישיים ומקצועיים.

  נוסף על עוד למידע סוגי הביטוחים בקרו בעמוד הבית שלנו 

 

Skip to content