מה יקרה ברגע האמת, כשתצטרכו את ביטוח הבריאות שלכם?

האם התשלום החודשי שלכם על ביטוח בריאות מכסה את הצרכים המדויקים שלכם, או שאתם משלמים יותר מדי ובעבור שירותים שלרובם לא תזדקקו?

 

עובדה ראשונה: לרוב אזרחי ישראל יש ביטוח בריאות פרטי, וזה למרות שלכולם יש על פי חוק ביטוח בריאות ממלכתי.

 

עובדה שנייה: לא תמיד אנשים יודעים איך לנצל ולמקסם את ביטוח הבריאות שלהם. 

 

עובדה שלישית: לא תמיד יש לכם ביטוח בריאות טוב ויעיל. לעיתים קרובות הוא מאוד גדול ומכובד, אבל החלק שאתם באמת צריכים לא מכוסה כלל, או מכוסה חלקית בלבד.

 

אז מה עושים, ואיך נדע שיש לנו ביטוח בריאות יעיל וטוב? איך נדע מראש שברגע האמת, בו אנו חלשים, פגיעים וצריכים את הביטוח שלנו – הוא לא יאכזב אותנו?

 

הדרך הכי טובה זה פשוט לבדוק את הביטוח שלכם. בדקו מה הוא כולל, מה הוא לא כולל, מה הן האותיות הקטנות שימנעו מכם לקבל את הפיצוי המגיע לכם (אם יש כאלה), ומה גובה ההשתתפות העצמית. בדקו אם מגיע לכם לעבור ניתוחים בארץ ובחו"ל במימון מלא של הביטוח, ואם כן, תבדקו סוגיה נוספת: האם בעת ניתוח, הביטוח ישלם עבור כל הציוד, המיכשור והחלקים הרפואיים היקרים שנחוצים כדי להפוך את הניתוח לקל ויעיל יותר? האם הביטוח יממן עבורכם פרוצדורות טיפול וריפוי חלופיים לניתוח, אך פחות חודרניים ומתקדמים יותר?

 

די בטוח שאתם משלמים יותר מדי כסף עבור – כאמור – פחות מדי. סביר להניח שחלקים רבים בביטוח שלכם פשוט לא רלוונטים עבורכם, ומה שכן רלוונטי אולי מכוסה חלקית בלבד. 

 

הפתרון הוא לא להפסיק את ביטוח הבריאות, אלא להצטרף לתוכנית טובה יותר: הצטרפו לתוכנית בריאות 365. תקבלו בדיוק מה שנכון לכם, ותשלמו פחות. 

 

תוכנית 365 מציעה לכם התייעצות עם רופאים מומחים, זימון מיידי לסי טי ואם אר איי, מעבדה פרטית ועוד. על כל זה אתם יכולים להוסיף כיסויים נוספים שאתם רוצים. 

צוות של מומחים.

צוות של מומחים.

כמה עולה תוכנית 365?

 

הגענו ליתרון הגדול של תוכנית 365!  365 משווק במחיר אחיד לכל המבוטחים שלו. כן, זה יוצא דופן. בתוכנית זו המחיר קבוע לכולם, לא משנה מה גיל המבוטח ולא משנה מה מצבו הבריאותי.

אין תקרת גיל, אין החרגות ואין חיתום רפואי!

 

רוצים לדעת עוד על תוכנית 365? צלצלו אלינו ונשמח להסביר לכם, ולבצע עבורכם הדמיה כמה תשלמו ומה מגיע לכם.

Skip to content