רשימת ציוד לחול - כל מה שצריך לקחת בתקופה זו

                                                                                               

כיום לפני שאנו טסים אחד הדברים החשובים ביותר שאנחנו חייבים לעשות זה רשימת ציוד לחול. נכון לכתיבת שורות אלה, אנחנו עדיין רחוקים מאד מעולם נטול קורונה, ומהותות של פעם, על כל מה שהמינו צריך זה דרכון בתוקף, כרטיס טיסה שקנינו שעתיים קודם + ביטוח נסיעות שעשינו בדרך לשדה התעופה, ואולי איזה טרולי קטן, לפעמים חצי ריק, כי בחו "ל תמיד קונים הרבה בגדים. אין ספק ששנת 2020 שינתה הכל, כולל את הרגלי הטיולים שלנו בחו"ל – ובטח את הספונטניות שבה פשוט" קפצנו לחו"ל "למרות החיסונים, ולמרות שהעולם צוד בצידי ענק עד כדי עתיד של מוצרים חדשים וחיסונים, דומה שהקורונה יותר אקשנית מכל נגיף אחר שהיה פה אי פעם, ואנחנו נאלצים לשנות תכניות, וכל היום ותאריכי נסיעה. רשימת ציוד לחול שתעזור לכם להגיע לבטחה ממדינה אחת לשנייה, משהו שפעם נראה לנו כל כך טריוויאלי וכיום מצריך רשימה מיוחדת. אז לכבוד אותם אנשים שמתקשים – ובצדק! – המשך לטוס, הנה כל מה שאתה צריך לדעת לפני שאתה עולים על המוצר בדרך למדי הירוק התורני, ואתם עושים זאת גם בקורונה וגם בחורף:

 

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא חלק חשוב ברשימה ציוד לחו"ל

רשימת המינים הירוקות מצטמצם, וגם המינים ש"מוכנות לקבל אותנו "לא ממש גדל, אבל איכשהו מספר הישראלים הטסים לחו"ל לא ממש מצטמצם. ההסבר פשוט: הרבה ישראלים משתמשים בדרכון האירופאי / פורטוגזי שלהם, ובנוסף הרבה מהם הטסים לאותם בכל יום. סוף שנת 2020 , הטיסות לא מלאות ומחירי הטיסות זולים, יחסית. נותר רק להכין רשימת ציוד לטיול בחו"ל, ובמקום הראשון אתם צריכים לסמן וי בסעיף ביטוח נסיבות לחו"ל.

למידע נוסף על ביטוח נסיעות לחול לדובאי >> לחץ כאן <<

 

ביטוח נסיעות לחו"ל, בעיקר בתקופת החורף ובמיוחד בתקופת הקורונה, הוא תעודת הביטוח שלך לחופשה נהדרת ונטולת דאגות. נתחיל כך שבתקופה זו מדינה ירוקה יכולה להפוך למדינה אדומה שסוגרת את שעריה – ומה יקרה אם בדיוק אתם מאותה מדינה? חלופיים, לינה ושהות נוספות שנכפו עליכם? מי ישלם לכם את כל ההוצאות הלא מתוכננות ההשללות להיגרם לכם, אם אחד מכם יידבק בקורונה ולא יורשה לעלות על הטיסה חזרה לישראל? במקרים כאלה, ביטוח נסיעות לחו"ל נכנס לתמונה, ומשלם במקומכם ועבורכם.

 

בנוסף, ביטוח נסיעות לחו"ל מבטח אתכם גם במקרה בו תצטרכו להתאשפז או לקבל טיפול רפואי בחו"ל. כל טיפול או ייעוץ רפואי במדינה שהיא לא ישראל עולה שירותים אלפי יורו / דולר, ואסור לטוס לחו"ל ללא ביטוח כזה. אם אתם טסים כדי לעשות סקי, הוסיפו את הסעיף ספורט אקסטרים לחבילת הביטוח. אומנם תשלמו קצת יותר של פציעה, צריך בהטסה לבית. חולים, איתור נעדרים ועוד.

 

רשימת ציוד לחול להדפסה

לפני השאלה מה לקחת לחול, אתם צריכים להכין רשימת ציוד להדפסה צריך לעשות ביטוח (למקרה של גניבה או כבוד מזוודה), וגם להדפיס את כל המסמכים שלכם: האיש שאתה שליליים לקורונה, הכרטיסים, הווואוצ'רים ובעצם כל מה שתצרכו להראות לפני העלייה למטוס. כן, אנחנו מדברים על ניירות פיזיים, שהדפסתם, כמו פעם. הסיבה לכך היא פשוט לצמצם למינימום את הנוכחות שלך שם ליד אנשים אחרים בעלייה למטוס, וגם בגלל שעובדי שדה התעופה מותגים בגלל עומס התירוצים והקומבינות של הישראלים שמנסים לטוס ללא אנשים המתאימים – ויעבירו אתכם יותר מהר כשהיה יהיה מודפס וגלוי לעיניהם.

 

רשימת ציוד לחול עם ילדים

כשטסים עם ילדים צריכים להכין רשימת ציוד נפרדת, שכוללת פריטים לשדה תעופה, לבידוד, ולטיול עצמו.

הכינו שלושה תיקים נפרדים:

  • תיק אחד לשדה התעופה: התיק הזה יכלול משחקי קופסא מגנטיים, ספרים, טאבלט עם משחקים שכבר הורדתם (למקרה של שיבוש בוא פיי), נישנושים. את התיק הזה תקחו אתכם גם לטיסה, להעביר את הזמן.
  • תיק לתקופת הבידוד במלון: התיק הזה מכיל בעיקר פיג'מה נוחה, פריטים מרגיעים של טרום שינה כמו דובי שהילד לא יכול להירדם בלעדיו, ספר שתוכלו להקריא או לתת לילד לקרוא, טאבלט לצפייה סרטים / משחקים. יש מטיילים שלוקחים לבידוד גם כלי אוכל כמו צלחת וסכו"ם מפלסטיק, כדי לא להיות תלויים בציוד של המלון.
  • תיק לטיול עצמו, ובו בעיקר בגדים נוחים ופשוטים להחלפה תכופה, מטריה, כובע וכפפות חמים.

 

 

רשימת ציוד לחול לבנות שטסות ביחד

הרבה חברות אוהבות לטוס ביחד לטיולים של שופינג, מסעדות, השתתפות בתחרויות / פעילויות ספורט מאורגנות ועוד. כרגע, ברוב המינים הכל סגור, למעט בדובאי, שם הכל פתוח. אז מה הכי חשוב ברשימה ציוד לבנות?

  • קוסמטיקה שכבר נוסתה בארץ. אל תעשו ניסיונות עם איפור או מוצרי טיפוח שטרם ניסיתן על עצמם, מחשש לאלרגיה.
  • קרם פנים ושפתון לחות – ברוב המינים האוויר מאד יבש בחורף, וזה משפיע על השפתיים ועור הפנים.
  • גרביונים ללבוש מתחת למכנסיים, למניעת חדירה של קור.
  • נעליים נוחות מאד: זה לא הזמן לנעלי עקב או נעליים יפות ולא נוחות. זה אולי מצטלם מדהים לאינסטגרם, אבל בפועל לא להפיץ לשוטט איתן.
  • ביטוח נסיעות לחול שכולל גם סעיפים שמתייחסים להיריון, צריך ואחת יחסית להריון.
  • לבוש בשיטת הבצל: בחוץ קפוא, בחנויות ובבתי הקפה חם, אז לבשו שכבות שתוכלו להסיר וללבוש.
בחורה צעירה אורזת מזוודה לטיול בחול

בחורה צעירה אורזת מזוודה לטיול בחול

שאלות ותשובות:

 

  • האם רשימת ציוד לברור בחורף צריכה לכלול גם בגדים קצרים?

כמובן, מזג האוויר עלול להתחברף בפראות, ואתם צריכים בגדים שיאפשר לכם לזרום עם כל תרחיש.

 

  • האם ספרים צריכים להיכלל ברשימה ציוד לחול?

ספרים הם אביזרים מאד כבדים, יכולות לגרום לכך שתצטרכו לשלם על משקל חריג, וחבל. יש היום אופציות לקריאת ספרים דרך המחשב או הנייד, וזו אופציה עדיפה יותר לטיסה.

 

  • האם בזמן ארגון רשימת ציוד לחו"ל כדאי לחשוב על אופציה שנצטרך "להיתקע" יותר זמן בחו"ל בגלל הקורונה?

לא בהכרח, כי גם אם תצטרכו להיכנס לבידוד, להגיש לשלוח את הבגדים שלך למכבסה דרך המלון בו אתה שוהים. חבל להביא מראש יותר מדי בגדים.

 

  • מה לקחת לחול אם נוסעים לחופשת סקי?
  • עדכון של ביטוח הנסיעות לחו"ל עם כל הסעיפים הרלוונטיים לספורט אקסטרים.
  • שקיות חימום
  • שניים או אפילו שלושה זוגות של כפפות חמות – כי הראשונות נרטבות בשלג.
  • מחמם אוזניים מתחת לכובע הצמר
  • מעיל סקי מקצועי – אלה מעילים קלים מאד מבחינת משקל אך מחממים מאד.
  • נעלי "אחרי סקי", נעליים פרוותיות שמחממות את כפות הרגליים.
  • קרם טוב נגד שמש – למרוח גם במקומות שבהם הגוף כביכול מכוסה ובעיקר בפנים.
  • משקפי שמש טובות

 

  • רשימת ציוד לחול צריכה לכלול גם רשימה מודפסת?

כן, צריך לעשות ביטוח, כדאי שתהיה לכם רשימה של כל הרכוש שלכם, כולל תמונות של הפריטים היקרים. כך, אם המזוודה שלך תלך לאיבוד או שייגנבו לכם דברים, להראות את ההיסטוריה בפני הביטוח.

 

 

 

 

 

 

                                   

 

Skip to content