בימינו בן אדם אמור להגיע לחברות הביטוח כדף נקי בריא לחלוטין וללא שום בעיות רפואיות ורק אז חברות הביטוח יבטחו אותו (במקרה הטוב, ללא תנאים מוקדמים והגבלות).
מה יעשו כל אותם אנשים שצריכים ביטוח ומסתמכים היום רק על הרפואה הציבורית של קופות החולים וחברות ביטוח לא מוכנות לבטח אותם עקב מצב רפואי קיים או בגלל הגבלות גיל מסוים.
אין להם אפשרות ליהנות מרפואה פרטית, בין אם זה התייעצויות עם הרופאים הטובים ביותר בארץ, בדיקות אבחנתיות יקרות במכונים הפרטיים, ללא תורים ובפיזור ארצי.
לא עוד!!! היום ניתן להצטרף לעולם של הרפואה הפרטית בכל גיל ובכל מצב בריאותי קיים.