ביטוח נסיעות אונליין- אתם לא תאמינו כמה הביטוח הזה חשוב

עומדים לטוס לחול? קודם כל תעשו ביטוח נסיעות אונליין 

ביטוח נסיעות אונליין עושים לפני הכל. נגיף הקורונה שינה הרבה מאד דברים בחיים שלנו. למשל, הדרך שבה אנחנו מחליטים לטוס לחו"ל. אם פעם יכולנו לפתוח את מפתיע העולם, להניח את האצבע על כל נקודה קסומה בגלובוס ופשוט להזמין כרטיס טיסה, הרי שכעת, עם התפשטות הנגיף הקורונה, זה בלתי אפשרי. שיטת הפיכתה של ישראל למדינה אדומה, שמשמעותו שיש מספר גבוה מאד של נדבקים בנגיף, גרמה כך שמט מאד מדינות מסכימות שניכנס בשעריהן כתיירים בעלי אזרחות ישראלית: יוון (ורק לאיים הספציפיים אתונה, קרופו, סלוניקי וכרתים), בולגריה וקרואטיה – כולן מדינות הנחשבות. למרות המבחר המצומצם, ישראלים רבים בוחרים לטוס ולנפוש במילים האלה, לפחות עד שייגמר אצלנו הסגר. אפשר להבין אותם: בעוד פה רובנו סגורים בתוך בתים, ללא יכולת לשבת בבית קפה, ללכת לים או אפילו להסתובב בקניון, במילים הירוקות החיים ממשיכים כמעט כרגיל. זו הסיבה, שביטוח נסיעות לחו"ל הוא עדיין אחד הביטוחים המבוקשים והחשובים ביותר. אבל דקה לפני שאתה מחליטים לעשות ביטוח נסיעות, כדאי לשתף מה הוא צריך לכלול, כדי שיהיה אפקטיבי וייתן לכם מענה כולל, בזמן הצורך. 

האם ביטוח נסיעות הוא חובה?

בניגוד לביטוח רכב, שהינו חובה, ביטוח נסיעות אינן חובה. אבל האם באמת תרצו לקחת סיכון, ולטוס ללא ביטוח, כשאתם יודעים שביטוח הבריאות שלך משלמים עליו בארץ (האם דרך הקופות החולים עושים באמצעות ביטוחים פרטיים) פשוט לא תקף ולא מכסה אתכם מחוץ לגבולות ישראל? זה הימור כבד ולא אחראי כלל, ויכול אפילו להיות משנה חיים. בואו נסקור את כל מה שהשלול לקרות לכם – ואת הפיצוי או הכיסוי שתקבלו מחברת הביטוח:אם תשברו רגל / יד או אפילו רק תנקעו אותה, אם תסבלו מדלקת, עליית חום, תזדקקו צריך שיניים חירום, אלרגיות, הכשות או היתקלות במזיקים, אם תצטרכו לעשות בדיקות, אם תזדקקו לעזרה נפשית ראשונה – תצטרכו לשלם בדיוק רגע. להוציא את כרטיס האשראי ולחייב אותו באלפי, ולפעמים עשרות אלפי דולרים / יורו. כל מה שתהיו חייבים לקבל ולעבור כמו טיפולים פרטיים, אשפוזים בבתי חולים, תרופות, פרוצדורות רפואיות, ניתוחים, ייעוץ רפואי וכל דבר שאנו עלולים לגלות שאנו צריכים. בנוסף, בואו לא נשכח שביטוח נסיעות לחו"ל כולל גם ביטוח כבודה, כלומר כל מה שקשור לרכוש שלך: אם נחתתם בשדה התעופה אבל המזוודה שלך לא נחתה אתכם, אם היא ניזוקה, אם נגרם נזק לרכוש שלך – הביטוח מכסה את כל אלה, ויפצה אתכם עד לגבול כספי שנכתב מראש בחוזה. הסעיף הכי חשוב בביטוח נסיעות לחו"ל, שונה עכשיו, הוא הסעיף ביטוח טיסה: אם מסיבה כלשהי אתם לא יכולים לעלות על הטיסה, מגיעים לכם לקבל פיצוי כספי. הביטוח בתקופת הקורונה מורחב ומותאם למצב, וכולל סעיפים כמו: 
  • פיצוי כספי במקרה שיתגלה שנדבקתם בקורונה טרם הטיסה למדינת היעד. הפיצוי הוא עבור התשלום של כרטיסי הטיסה, שלא נעשה בהם שימוש. 
  • פיצוי כספי למקרה שתפתחו סימפטומים החשודים כקורונה בשדה התעופה בישראל, ותיאלצו לחזור כלעומת שבאתם. הפיצוי הוא כמו בסעיף הקודם. 
  • פיצוי כספי למקרה שתצטרכו להיכנס לבידוד בארץ, בחזור ממדינת היעד, בגלל התגלות נגיף קורונה בטיסה או בשדה התעופה במדינת היעד או בארץ. הפיצוי הוא על אובדן ימי עבודה וכו '.
  • פיצוי כספי במקרים של עליית חום ו / או סימפטומים אחרים כאלה שהולכים להצביע על קורונה, בשדה התעופה בחו"ל, לפני החזרה לישראל. נוסף בחו"ל שלא תוכננה מראש – ועוד. 
  • כיסוי למקרים בהם לא מפרש לחזור לישראל מכל סיבה חיצונית שלא קשורה אליכם, למשל הטלת סגר (ביטול כל הטיסות היוצאות ממדינת היעד, או ביטול הטיסות הנכנסים לארצנו). אולי זה נראה לכם מופרך, אבל התפשטות הנגיף בעולם מייצרת פאניקה, ואנחנו יכולים יכולות להחליף לסגור גבולות מהיום למחר, ללא התרעה. 
  • כיסוי מלא למקרים בהם נאלצתם לבטל את הטיסה, מכל הסיבות שהיא.

כמה שעות מראש צריך לעשות את בדיקת הקורונה?

 לשדה התעופה בן גוריון אתם מחויבים להגיע עם הצהרת בריאות ועם בדיקת קורונה שלילית. זמן תוצאות הבדיקה הנדרש משתנה בין היעדים: ממשלת בולגריה דורשת מכם להראות תוצאת בדיקה קורונה שנערכה בפרק זמן של שבעים ושתיים שעות לפני הטיסה.ברגע אתה נכנסים לבולגריה אתם חופשיים, ולא נדרשים לבצע בדיקה נוספת.הטסים לקרואטיה נדרשים להראות תוצאה של בדיקה קורונה שנערכה בארבעים ושמונה שעות קודם לטיסה. גם ביעד זה אין חובת בידוד או ביצוע של בדיקת קורונה נוספת.ממשלת יוון לא מגבילה אתכם לפרק זמן של תוצאות בדיקת קורונה, אבל כשאתם מגיעים ליוון אתם נכנסים ישירות לבידוד, שם לוקחים ממכם לבדוק את קורונה עוד ועד לתוצאה שלה (עניין של כמה שעות) אתם שוהים בבידוד. 

מה חשוב לעשות לפני שאתה יוצאים לשדה התעופה?

  • ודאו שיש לכם דרכון בתוקף, כי אין כרגע עמדתי חידוש דרכונים בשדה התעופה
לא ברור מה המצב התורים במשרד הפנים, אם בכלל לא יכול להיות כרגע להזמין תור דחוף לחידוש הדרכון, כך השתדלו לא להגיע למצב שהדרכון שלך לא בתוקף. 
  • אישור לבדיקת קורונה שלילית לפי ההנחיות של מדינת היעד, וגם הצהרת בריאות מודפסת
בקבוצות הפייסבוק הייעודיות שכוללות גולשים רבים שטסו לאחרונה, עלתה לאחרונה הקריאה להדפיס מראש כל מה שאפשר. כרטיסי טיסה, בדיקות קורונה ואת אישור הבריאות שמילאתם בבית. צמצמו למינימום את הצורך להזדקק לעזרה כלשהי בשדה התעופה, ואל תסמכו על זה שהמסמכים סרוקים בנייד. הדפיסו בבית והכינו מראש ביד. כך גם תייעלו את ההשפעה הצ'ק אין ותימנעו מתורים.
  •   אנא בדקו שרכשתם את כרטיסי הטיסה לפני ה – 18-9-2020
לאור ההכרזה של משרד התחבורה, לפיה כל מי שרכש כרטיסים אחרי הסגר, כלומר אחרי השמונה עשרה לספטמבר, לא יכול לצאת מהארץ, והכרטיסים שלו בעצם מבוטלים. לכן, אם הספקתם להזמין כרטיסים בזמן, כדאי להדפיס את האסמכתא לרכישת הכרטיסים ולהציג אותה כנדרש.  "<yoastmark

הכול כל כך מסובך עכשיו! מי יכול לעשות לנו סדר בכל נושא הביטוח לחו"ל?

ביטוח בכללי הוא נושא מורכב וסבוך, ועכשיו בגלל הקורונה, הוא עוד יותר עמוס בסעיפים, שחלקם הכרחיים מעלכם וחלקם כלל לא נוגעים לכם, מסיבות של גיל, כל טיסה, מצב בריאות ועוד. אז איך תדעו איזה ביטוח לעשות, אצלנו, ובכמה? התשובה היא, שרק סוכן ביטוח שעובד עם כל חברות הביטוח יכול לתת לכם את הצעה מצוינת, תפורה אישית לפי מידותיכם, ללא כל חשש של הטיה לטובת המוצר זה או אחר, אלא רק מתוך רצון להציע לכם את הכיסוי המרבי, במחיר הטוב והמשתלם ביותר.סוכן ביטוח, בניגוד אליכם, יודע מה בדיוק מפרט כל סעיף, מה ההשלכות של כל דבר, איפה יש מוקשים אפשר לעקוף, מה הם הסעיפים המיותרים לגביכם וחבל שתשלמו עליהם, על מה אסור לכם בשום פנים לוותר – ועוד. סוכן ביטוח הוא לא מערכת ממוחשבת ולא רובוט בצ'ט אוטומטי, אלא אדם בשר ודם יכול להשלים ולהפוך את התייעץ אתו אם אתם נתקלים בבעיה כלשהי בחו"ל, יכול לחשוב מחוץ לקופסא כדי לעזור לכם, ולמצוא תמיד בצד שלכם.

איך מבצעים את ביטוח הנסיעות?

כרגע, בגלל שלא מומלץ להגיע לפיזית למשרדם של סוכני ביטוח, אתם יכולים לעשות ביטוח נסיעות אונליין. אין לכם מה לחשוש מכך, שונה אם יש לכם יועץ ביטוח טוב אתם סומכים עליו.באופן זה, וכמובן התוצאה, יהיו זהים לחלוטין לשירות שהייתם מקבלים אם הייתם מגיעים לסוכן שלכם ויושבים מולו פרונטלית. ביטוח נסיעות אונליין ישמור עליכם בטיול שלכם בכל מקרה שבו אתם עלולים להיתקל, ואם יש בעיה או שאלה כלשהי, תמיד טוב שיש סוכן שאפשר לפנות אליו בוואצאפ גם מחו"ל. 
  • אם ברצונכם לקבל מידע עבור ביטוחים נוספים הקליקו כאן ועכשיו !!!
  
Skip to content