ביטוח נסיעות לחו ל- עכשיו מתמיד, ודאו שאתם מכוסים כראוי

 

לפני שטסים לחול בודקים האם ביטוח נסיעות לחו ל כולל פתרונות וכיסוי לכל בעיה כיולה להתעורר

ביטוח נסיעות לחו ל עד שנת 2019, היה המסוגנן הסעיפים הלא הכרחיים כביכול, כשחלק מהנוסעים כלל לא טרחו לעשות אפילו ביטוח נסיבות מינימלי. זה נשמע כל כך משונה במציאות הנוכחית, אבל עד לפני שנה וחצי לא מעט אנשים סברו שביטוח בריאות לחו"ל נשמע כמו הוצאה מיותרת לחלוטין, ואם כבר מבזבזים כל כך הרבה כסף על טיסות ובתי מלון, חבל להוסיף עוד כמה שקלים על ביטוח בריאות. זה לא סוד שבישראל אנשים התרגלו לקשר בין נושאים רפואיים כמו אשפוז בבית החולים, ייעוץ רפואי או ביקור אצל אחות – כשירותים באופן מוחלט. זו כמובן טעות גורלית, מאחר ואילו ביטוח בריאות, לא הביטוח הבריאות הממלכתי ולא זה הפרטי, לא תקף בחו"ל, בין אדם שנוסע לחול וזקוק לסיוע רפואי, יכול למצוא את עצמו משלם סכומי כסף בלתי נתפסים על טיפול פשוט אך הכרחי. לדוגמא, יום אשפוז פרטי, כלומר ללא ביטוח בריאות בחו"ל, עלול להגיע למחיר. של עשרות אלפי שקלים. טיפול בבעיה כמו אירוע לב או שבץ עלול לחצות את קו השלוש מאות אלף. ואנחנו מדברים בדולרים או יורו, כן?

ולמרות זאת, עד הקורונה אנשים לא באמת חשבו שמשהו עלול לקרות להם, ואם הם כבר עשו ביטוח נסיעות לחו ל זה היה כלאחר יד, ברגע האחרון וללא התעשייה על הפרטים או עיון בפוליסה. הקורונה שינתה הכuל, כי עכשיו גם אנשים צעירים ובריאים מבינים שהם עלולים לטוס לחו"ל בריאים, להידבק בנגיף הקורונה ולהיות חולים מאוד, על כל מה שכרוך בזה: אשפוז, עיכוב החזרה לארץ – ועוד.

 

יש עוד מחלות חוץ מקורונה

קצת מצחיק שרק עכשיו אנשים נזכרים להבין כמה חשוב לעשות ביטוח נסיעות לחו ל, שכולל הסעיף ביטוח בריאות מורחב. הרי פציעות, מחלות ותאונות שאינן קשורות לקורונה יכולות להתרחש ולפרוץ בכל רקע נתון בכל טיול שאנחנו עושים בחו"ל. אנחנו עולים להיפצע בזמן ספורט אקסטרים כמו סקי או טראקים על איזה הר, בדיוק כמו שעד טיול רגוע באיזה רחוב אירופאי מנומנם. כולנו חשופים לתאונות, החלקות ברחוב, שבירות גפיים, סחרחורות, קלקול קיבה, חום, כאבים, התייבשות ועוד מאותם תסמיני מחלה, תאונה או חלילה אירועים רפואיים חמורים המצרים אשפוז בבית חולים – או לפחות ביקור אצל רופא או אחות. כל הדברים האלה עולים כסף, אך כשיש ביטוח נסיעות לחו לטוב, לא מתעכבים על הבעיה יותר זמן מכפי שנדרש: מקבלים טיפול וברוב המקרים ממשיכים לטייל וליהנות. אם אין ביטוח נסיעות לחו ל, מושכים את הבעיה וסובלים לאורך ימי הטיול שעוד נותרו – או שניגשים לקבל טיפול ומשלמים ביוקר – בדולרים או יורו.

ביטוח נסיעות לחול- כיסוי לכל בעיה

ביטוח נסיעות לחול- כיסוי לכל בעיה

ביטוח נסיעות לחו ל עם פוליסות חדשות מותאמות למגפת הקורונה

ביטוח נסיעות לחו לנתון של שגרה אמור לכלול שני סעיפים עיקריים: ביטוח רכוש, וביטוח בריאות .

הסעיף בפוליסת ביטוח נסיעות לחו ל שמגן על הרכוש הוא חיוני ומופעל בכל מקרה של מזוודה שלא מגיעה או במקרה שכל התוכן שלה (הרכוש, הציוד, הבגדים שלך וכו ') נפגם / נהרס.

סעיף ביטוח בריאות מכסה ההוצאות שנגרמות בשל בעיות רפואיות, מחלות שמתפרצות דווקא בחו"ל ומצריכות טיפול רפואי, אירועים רפואיים חריגים, הופעת חום, אלרגיות, כאבים, תאונות כמו שבירת גפיים ואילו כיסוי למקרים נפשיים כמו התקנה חרדה שמצריך טיפול רפואי או מרשם תרופתי.

 

בתקופת הקורונה, סעיפים רבים נוספו לפוליסת ביטוח נסיעות לחו ל. פתאום הפוליסה החלה לכלול סעיפי כיסוי עבור מקרים שפעם לא העלינו בדעתנו שבכלל יכולים להתרחש, כמו סגירת שדה התעופה, סגירת שערי מדינת היעד או מדינת המוצא, ביטולי טיסות ועוד. כל אלה התרחשו ועדיין מתרחשים, הם גורמים להפסד כספי ניכר עבור אדם שלא בוטח כראוי. העלות של שינוי מועדי הטיסות, והרכישה החוזרת של כרטיסי טיסה ללא יכולת הניצול שלהם – היא גבוהה מאוד, שונה שלא תמיד יש אפשרות לרכוש כרטיס טיסה ישירה. לא חסרים מקרים של אנשים שנתקעו ביעדים קרובים כמו יוון ודובאי, אך נאלצו לחזור לארץ דרך מדינות אחרים ולטוס שעות ארוכות, לפעמים גם תוך החלפות טיסות – רק בגלל שלא היה אף טיסה ישירה.

 

גם השהות הכפויה במדינה זרה, הנגרמת בגלל חוסר יכולת לחזור למדינת המוצא עקב סגירת הכניסה לארץ, מתבטאת בהוצאה של סכומי כסף גבוהים, וכאלה שהמטייל לא תכנן כלל להוציא כי אותו זה הוא היה כבר אמור להיות מזמן בארץ.

 

מי יישא בהוצאות של שינוי הטיסה והארכת השהות במדינת היעד?

לעבור להשתמש בקבלת טיפול רפואי הולם בכל מצב של מחלה – ובטח המצב של הופעת תסמיני קורונה – עולה גם השאלה מי יישא בהוצאות שנגרמו עקב מצבים שאין לנו שליטה עליהם? האם המדינה אמורה לממן את ההוצאות שלהם של אנשים שנתקעו בארץ זרה, ולא יכולים לחזור לישראל?

הקורונה יצרה הרבה מאוד מצבים בהם אנשים לא יכולים לנצל טיסה שעבורה הם רכשו כרטיס טיסה, או שהטיסה פשוט מתבטלת. במקרים כאלה הם צריכים לרכוש שוב ושוב כרטיסי טיסה אחרים, בתקווה להצליח למצוא טיסה אחרת, ובינתיים חברות התעופה ממשיכות לבטל טיסות, לדחות טיסות למועד לא ידוע או אפילו לסגור את השערים למדינות אליהן אתם טסים, דקה אחרי שאתה יורדים מכבש המטוס, או ליידע אתכם שבעצם אין לכם איך ולאן לחזור, כמו אלפי הישראלים שנתקעו מחוץ לישראל ללא אפשרות לחזור, כי מדינת ישראל סגרה את שעריה.

מי יממן את השהות המתארכת במקרים כאלה? מי ישלם על הלילות הנוספים במלון? מי יממן את ההוצאות המחייה? האם השינויים בכרטיסי הטיסה? האם ביטוח נסיעות רגיל אמור ויכול לכסות מקרים מורכבים כאלה? התשובה היא כמובן שלא. רק ביטוח נסיעות לחו ללהגאם לתקופת הקורונה יכול לכסות את כל הנזקים הכלכליים שעיכוב במדינת כל יכול לגרום, מכונת אופציה כמו חוסר יכולת לעלות על הטיסה בגלל הופעת תסמיני קורונה, מכסה את כל הטיפולים היעד, רכישה חוזרת של כרטיסי טיסה וגם הלאה.

ביטוח נסיעות לחול

ביטוח נסיעות לחול

ביטוח נסיעות לחו ל כולל סעיפי בחירה להוספה והסרה

כשאתם עושים ביטוח נסיעות לחול אתם לא חייבים לקחת את הביטוח כפי שהוא. בכל ביטוח נסיעות לחו ל יש לכם אפשרות להוסיף סעיפים שאתה חושבים שתזדקקו להם, או להסיר סעיפים שלא חשובים לכם. לדוגמא, אם אתם נוסעים לכנס מקצועי ויש לכם ציוד יקר, כדאי שתוסיפו סעיף של כיסוי על ציוד, כי ביטוח תכולה רגיל לא בהכרח יכסה את כל הסעיפים שצריך להם. אם אתם טסים לתחרות ספורט, לעשות סקי או אפילו סתם לעשות טראקים, אתם צריכים להוסיף בפוליסת ביטוח נסיעות לחו ל סעיף שמכסה כל פעילות של ספורט אקסטרים. את הסעיף הזה לא יכול להפעיל בכל מקרה של פציעה מסובכת שדורשת הטסה לבית חולים אחר, בכל מקרה של צורך בשליחת מסוק איתור וגם הלאה.

  • אם אתם מתעניינים במידע על ביטוחים הגעתם למקום הנכון. הקליקו כאן ועכשיו !!!

 

 

 

 

 

Skip to content