ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות משתלם לחו"ל

פספורטקארד ביטוח הנסיעות המוביל בישראל, תשלום מייד ובמזומן, כיסוי מלא לביטולים, מוקד 24/7.

טיפים שיחסכו לכם הרבה כאב ראש

במקרה של אבדן מזוודות – גשו לחברת התעופה ודווחו על כך. אם האירוע קרה במהלך טיסה, הגישו תביעה בחברת התעופה ובקשו אישור רשמי, ותעבירו אותו לסוכן הביטוח שלכם להמשך הטיפול בתביעה.

קיבלתם טיפול רפואי בחו"ל ולא השתמשתם בכרטיס? חבל, אבל לא נורא. תשלחו לסוכן הביטוח שלכם קבלות על תשלום ומסמך רפואי שמפרט את האבחנה והטיפול. אם ידרשו מסמכים רפואיים נוספים, הסוכן יעדכן אתכם בהקדם. במידה שהתביעה שלכם תאושר, תעביר החברה את ההחזר לאמצעי התשלום שציינתם או באמצעות העברה בנקאית, לפי בחירתכם.  פספורטכארד מתחייבים לטפל בתביעה רפואית תוך חמישה ימי עסקים.

במקרה של גניבה צרפו דו"ח משטרתי או אישור של מוביל אווירי או ימי.

לכל מקרה של תביעה תתייעצו עם הסוכן דרכו רכשתם את הביטוח.

ביטוח נסיעות לחו"ל

שאלות ותשובות

האם צריך לשמור מסמכים אחרי טיפול רפואי? 

כן. המסמכים יסייעו לנו להעניק לכם את הטיפול הטוב ביותר.

 
אילו נותני שרות רפואי מכבדים את PassportCard?

כרטיס PassportCard תקף בכל המרפאות ובתי המרקחת בעולם, המכבדים MasterCard ו Visa. 

מה עושים במקרה של אובדן כרטיס?

קודם כל, חשוב לדעת שהביטוח שלכם בתוקף גם ללא הכרטיס. אם איבדתם אותו, התקשרו לשירות הלקוחות שלנו, ואנחנו ננפיק לכם כרטיס חדש. 

איך מקבלים את כרטיס Passportcard לפני הנסיעה?                                                                                                  פשוט רוכשים פוליסת ביטוח, הכרטיס יחכה לכם בעמדה של החברה בנתב"ג, טרמינל 3 שרוול D.

איך אוספים כרטיס?

אנחנו נטען את הכרטיס שלכם בסכום המתאים, כדי שתוכלו לשלם לרופא, בלי להוציא כסף מהכיס.

לקבלת הצעת מחיר דיגיטלית מהירה לחצו לרכישה

Skip to content