מי צריך ביטוח אמבולטורי? הבריאות שלכם שווה השקעה נוספת.

החיים במאה העשרים ואחת לה פשוטים או קלים לאף אחד. מגיפות, מחלות וסימפטומים נפשיים שמוכיחים שהמתח והנגיפים לא מדלגים על אף אחד, וכולנו עומדים חשופים לבעיות ומחלות קשות המשפיעות לרעה על החיים שלנו ושל הסובבים אותנו.

התורים הארוכים לכל שירות רפואי בסיסי גורמים לזה שמחלה, יכול להיות או להבריא לחלוטין להמיר את עצמה, מתפתחת והופכת לממאירה. למעשה, התורים ברפואה הציבורית לרופאים, יועצים, טיפולים וניתוחים ארוכים כל כך, שלרוע המזל אנשים לפעמים פשוט מתים לפני שהם מצליחים לממש את התור שלהם. 

כתשובה למצב הקשה הזה התפתחה בישראל, ובעצם בעולם כולו, מערכת בריאות נוספת, פרטית. היא מתקיימת במקביל למערכת הבריאות הציבורית כמו עולם חדשני, מתוחכם, מהיר, יעיל ואחד אדיב, הפועל כמו ביקום אחר, מול העולם של בריאות הציבור איטית, ביורוקרטית, מקרטעת , אפורה ומיושנת.

תמורת סכום כסף לא משמעותי ושווה לכל כיסוי, מערכת הבריאות הפרטית מעניקה שירותי רפואה מלאים, הפנייה לרופאים מומחים, קיצור תורים בבתי חולים, הפניה מוקדמת ומהירה לטיפולים, ניתוחים ופרוצדורות רפואיות, ליווי רפואי צמוד ואיכותי ועוד. השירותים הנוספים האלה ניתנים שונים של ביטוח אמבולטורי , כחלק מביטוח בריאות פרטי .

אבל יש לי ביטוח של קופת חולים, זה לא מספיק?

הביטוח שקופות החולים נותנים למטופליהם אמור להקיף את כל שירותי הבריאות הבסיסיים והמתקדמים להצלת חייהם, ולטפל בכל בעיה.

הבעיה העיקרית בהצהרת הכוונות הזו, שיש מעט רופאים, ועוד פחות מכך רופאים מומחים, ביחס לאוכלוסייה. תוסיפו למשוואה את העובדה שאנשים היום חיים יותר שנים, והעובדה שיש שכבת גיל גדול מאד של אנשים החיים הזהב שבאופן טבעי זקוקים לטיפול ולייעוץ רפואי, וקיבלתם פקק.

תור בסיסי ביותר לרופא משפחה יכול לקחת שבוע ימים, לרופא מקצועי אפילו חודשיים או שלושה. וכמה לרופא מומחה? לפעמים שנה. גם לעשות שניתן להפליא קופות החולים, בעל כוונות טובות ככל שיהיה, הוא לעיתים קרובים לא ממוקד ולא מקיף מספיק בשל חוסר זמן ומשאבים, במקרים מסוימים אפילו לא מעודכן. למשל, הידעתם שיש הרבה פתרונות קלים ולא כירורגיים לבעיות, שעד כה פתרו (ועדיין פותרים) רק באמצעות ניתוחים פולשניים? למשל, אנשים הסובלים מבעיות של פריצת דיסק, יודעים שהטיפול הוא ניתוח פולשני עם סיכון רב.

הבריאות שלך שווה השקעה נוספת - האם צריך לבטל אמבולטורי?

הבריאות שלך שווה השקעה נוספת – האם צריך לבטל אמבולטורי?

ברפואה פרטית, מציעים לכם פתרון באמצעות גלי רדיו. קל, לא חודרני, לא מסוכן כלל, לא מצריך אשפוז וכמובן נטול תקופת החלמה כואבת. דוגמא אחרת: ניתוח בברך, שאנשים רבים מהססים אם לעשות כי ההשלכות שלו לפעמים קשות, לא יכול להחליף בהזרקת אורטוקין. ניתוח להסרת גידול בבלוטת הערמונית (ולא רק) לא יכול להמיר בטיפול חדשני של ברכיתרפיה, וגם הלאה.

לקבל את הטיפולים האלה באופן מיידי, מידי מומחים, יהיה קשה מאד, אולי בלתי אפשרי, באמצעות הביטוח הבסיסי של קופות החולים. ביטוח אמבולטורי להסב לכם בעצם להרוויח גם משירותי רפואה קהילתיים, וגם משירותים מתקדמים ויעילים יותר. כך למשל אם הרופא של קופת חולים יפנה אתכם לבדיקת MRI, סביר להניח שתיאלצו לחכות חודשים עד לתור שלך. דרך הביטוח האמבולטורי אתם תקבלו תור כבר בימים הקרובים. גם בדיקות כמו אולטרה סאונד, צנתור וירטואלי, קולונוסקופיה וירטואלית ועוד כלולות בביטוח, ותוכלו לעשות אותם באופן פרטי ומהיר. 

יש לי ילד עם הפרעות קשב וריכוז, האם ביטוח אמבולטורי כולל בתוכו גם מומחים בתחום זה?

ביטוח אמבולטורי כולל בתוכו, מעבר לרופאי ילדים מהטובים בארץ, גם כיסוי לטיפולים רגשיים, בין:

אבחון וייעוץ דידקטי ופסיכו-דידאקטי, אבחון וייעוץ בהפרעות קשב וריכוז, טיפולים פסיכולוגיים ועוד. 

מה לגבי בדיקות ומעקב היריון?

אם אתם מתכננים להיכנס להריון, אתם תופתעו (ומן הסתם, תשמחו ותחושו הקלה גדולה) לגלות כמה קל להתנהל כשיש לכם ביטוח אמבולטורי, שמכסה את כל הבדיקות והטיפולים בהריון: להפקיד הביטוח תיהנו דרך הריון מורחב, שכולל סקירת מערכות מוקדמת ומאוחרת, שקיפות ד קורס הכנה ללידה ואילו בדיקות גנטיות. בנוסף, הביטוח מעניק לכם לאחר הלידה כיסוי אירוח במלונית אחרי הלידה, מפגשים עם יועצת הנקה ושימור דם טבורי.

אם כבר עברתם הריון או שליוויתם היריון של בת משפחה, אתם בטח יודעים כמה ההתנהלות יכולים להיות מפרכת. ההמתנה בין תורים, הצורך בתור דחוף לפעמים, הרצון בחר במומחה בעל שם ולאו דווקא ברופא של קופת חולים – וכל זה על רקע התרגשות, עייפות, תסכול לפעמים, חרדה מובנת. זאת תקופה חשובה מאד, שחשוב ללוות אותה באנשי מקצוע מומחים, מנוסים ומכילים.

האם בביטוח אמבולטורי אוכל למצוא מומחים או ש"יפים "עלי איזה מתמחה?

זה למעשה בדיוק ההיפך. ברפואה ציבורית, שונה בבתי חולים, סביר להניח שתקבלו טיפול בידי מתמחה, ולא מידיו של ראש המחלקה, ואילו הדרך הביטוח האמבולטורי הופנו לרופאים מומחים, לרוב ראשי מחלקות, בעלי קליניקות.

הביטוח לא עובד עם מתמחים, אלא רק עם רופאים מומחים. כאשר תגיעו אליהם להפיק, תקבלו את ההתחלה או הייעוץ בקליניקות הפרטיות שלהם, ותופנו לבדיקות ולטיפולים החדשים והיעילים ביותר – ללא ביורוקרטיה ארוכה ומתסכלת, ללא צורך להתרוצץ בין רופאים ומזכירות, בלי צורך להשיג אישורים והפניות. 

האם ביטוח אמבולטורי יכול להפנות אותי גם לבדיקות סקר?

הבריאות הפרטיות מאמינה, שיותר קל לטפל בבעיה כשהיא בחיתוליה.

כלומר, שאם מטופל כל משהו מפתח מחלה, ואין עדיין בשלבי ההתחלה שלה, יהיה קל, מהיר ופשוט יותר לחסל אותה כליל ובאופן הרבה פחות כירורגי או חודרני.

מחלה שטרם התפשטה או החמירה עדיין לא הצליחה להזיק לגוף, היא ממוקדת יותר. קל יותר לנהל את אופן הפוך וההחלמה שלה, עד למצב של ריפוי מוחלט. 

מה זה ביטוח אמבולטורי

מה זה ביטוח אמבולטורי

לרוע המזל, הרפואה הציבורית העמוסה מטפלת באנשים רק אחרי שהם כבר התחילו לסבול מהבעיה. כלומר, כשהיא כבר התחילה להתעורר ולהיות פעילה יותר. מה זה יהיה קשה יותר לטפל במחלה כדי למצב שבו היא בלתי ניתנת לריפוי.

ביטוח אמבולטורי מציע למבוטחיו בדיקות סקר תקופתיות, במהלכן הם עוברים בדיקות מקיפות וכוללות לאורך יום שלם. הבדיקות האלה חשובות מאד לגילוי מוקדם של מחלות, המאפשרות טיפול מונע בזמן. חשוב לציין שבמידה והבדיקות מאתרות בעיה כלשהי, המטופל עובר מיד להמשך טיפול, כך לא רק שהמחלה אותרה בזמן, אלא גם שניתן טיפול מהיר ואיכותי במינימום סבל. בין בדיקות הסקר של ביטוח אמבולטורי:

בדיקות סקר תקופתיות וקבועות לגילוי מוקדם של סרטן, בין משתמשים סרטן המעי הגס או סרטן הערמונית, בדיקות דם ולחץ דם, בדיקות קבוצות של תפקודי ריאה ולב, בדיקות ראיה ושמיעה ועוד. 

ממי הכי כדאי לרכוש ביטוח אמבולטורי?

באופן כללי, ביטוח – ובמיוחד ביטוח בריאות – שווה לרכוש מסוכן ביטוח, שחשוף לכל תכניות ביטוח של כל החברות, מכיר את כל הסעיפים, ואת המילים הקטנות ואת כל המושגים שלך, בתור אנשים שאפשר לחופש ביטולים, פשוט לא מבינים.

סוכן ביטוח, שונה אם הוא הסוכן שלכם בתחומים נוספים, מכיר אתכם, את הצרכים והדרישות שלכם. הסוכן יתאים לכם את הביטוח הכי מדויק, במחיר המשתלם ביותר. בניגוד לסברה העתיקה שסוכן ביטוח גובה מכם עמלה, כך שאם תעשו ביטוח ישירות באחת מחברות ביטוח תשלמו פחות, ברוב המקרים זה אפילו הפוך: קודם כל, הסוכן הביטוח מקבל את העמלה שלו ומחברות הביטוח ולא מהלקוחות שלו.

שנית, לסוכני ביטוח יש הסכמים עם כל חברות הביטוח. הם מקבלים את הביטוח במחירים "סיטונאיים", מחירים שהם יכולים להציע גם לכם, כך שתשלמו פחות. לסיכום, ביטוח בריאות יכול לשפר לכם את החיים פלאים, הסעיף שונה של ביטוח אמבולטורי שמלווה אתכם ביום יום, ושווה להתייעץ עם הסוכן הביטוח שלכם בכדי שייעץ לכם איזה תמהיל הכי מתאים לכם. 

רק בריאות!

  • אם ברצונכם לקבל מידע עבור ביטוחים נוספים הקליקו כאן ועכשיו !!!

 

 

Skip to content