ביטוח ביטול טיסה- הסעיף העיקרי לבדוק לפני הטיסה לחו"ל

 

כל מי שנוהג לבלות את החופשות שלו בחו"ל, יודע שגם בזמנים נטולי קורונה, חשוב מאוד לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל. זהו הביטוח היחיד שמאפשר לכם לטוס רגועים לחלוטין. נגנבה המזוודה? הביטוח יפצה. נזקקנו לאשפוז בחו"ל? הביטוח ישלם. ללא ביטוח, כל דבר שעלול להתפקשש, אפילו הקטן ביותר, עלול לחרב את כל הטיול ובנוסף, להוביל להוצאות עתק. כעת, כשהקורונה משתקת את העולם, חשוב מאוד לעשות גם ביטוח ביטול נסיעות. זהו סעיף בתוך ביטוח הנסיעות הרגיל, והחשיבות שלו היא בכך שהוא מפצה את הנוסעים במקרה שהטיסה שלהם נדחתה או בוטלה בגלל הקורונה.

באילו נסיבות טיסה עלולה להתבטל, או להתעכב?

מעבר לכסף ולפיצוי שתקבלו מהביטוח, חשוב לציין שעוגמת הנפש מביטול טיסה לא בהכרח קשורה אך ורק להיבט הכלכלי. טיסות לחו"ל הן לעיתים קרובות הרבה יותר מסתם טיסה לחו"ל: לפעמים זהו פרס שאנחנו נותנים לעצמנו כתגמול אחרי עבודה קשה, במקרה אחר זאת נסיעה רומנטית להורים שרוצים קצת זמן איכות לבד, לפעמים אלה אנשי עסקים שחייבים לטוס בשביל להשתתף בפגישת עבודה חשובה ועוד ועוד. הפיצוי הכספי הוא סוג של נחמה בתוך התסכול של ביטול הטיול, ומתן הכסף מאפשר לדחות את הטיול לפעם אחרת במקום לוותר עליו כליל.

מתעניינים בביטוח נסיעות אונליין? כנסו לכתבה הבאה.

בתקופת הקורונה טיסות עלולות להתבטל מכל מיני סיבות, שחלקן יהיו קשורות אליכם וחלקן לא:

  • אם תגיעו לטיסה במדינת היעד עם חום ו/ או סימנים שנדבקתם בקורונה, תיאלצו לחזור חזרה למלון ולהיכנס לבידוד. במקרה כזה ביטוח ביטול נסיעות לחו"ל ייכנס לפעולה וישפה אתכם בעבור הארכת השהות, שינוי כרטיסים, לינה ומחייה.
  • אם תצטרכו לחזור הביתה כבר בשדה התעופה בישראל, בשל חשש להימצאות הנגיף בגופכם, ולא תורשו לעלות לטיסה, תפוצו בסכום מסוים.
  • אם תתבשרו שהמדינה שאתם טסים אליה הפכה לאדומה והכניסה אליה נאסרת, הביטוח יפצה אתכם בעבור כרטיסי הטיסה הגנוזים.
  • אם חברת התעופה תחליט לסגור את שדה התעופה או לבטל טיסות, תפוצו על ידי הביטוח.

 

ביטוח ביטול טיסה לכל המשפחה

ביטוח ביטול טיסה לכל המשפחה

מה כוללת פוליסת ביטוח ביטול טיסה, האם ניתן להצטרף לביטוח מרגע הזמנת הטיסה, ובלבד שהרכישה תתבצע תוך שבעה ימים מיום הכרטוס של כרטיס הטיסה או חבילת התיור, ולא יאוחר מ-15 ימים לפני מועד הטיסה

לא יודעים מה לקחת אתכם לנסיעה? רשימת ציוד לחו"ל תעשה לכם סדר!!! 

ביטוח ביטול טיסה הוא חלק מביטוח נסיעות לחול

ביטוח נסיעות לחול הוא ביטוח שבכל מקרה אתם חייבים לעשות לפני כל טיסה לחו"ל, בלי קשר לנגיף הקורונה. זה הביטוח שמגן עליכם בכל מקרה שמשהו קורה לכם בחו"ל. גם אם יש לכם ביטוח בריאות איכותי, הוא לא תופס בשום מקום מלבד בישראל, ולכן אם אתם זקוקים לכל עזרה רפואית, אפילו למשהו קטן כמו זריקה נגד אלרגיה במרפאה המקומית או קיבוע של קרסול כי החלקתם על המדרכה הרטובה, זה עלול לעלות לכם אלפי דולרים ויכול גם להגיע לסכומים של עשרות אלפי דולרים.

 

שאלות ותשובות
איך אני יודע אם סעיף ביטוח נסיעות מופיע לי בפוליסה של ביטוח נסיעות לחו"ל?

התייעץ עם סוכן הנסיעות שלך, ובקש ממנו לבדוק אם הסעיף הזה אכן מופיע. שים לב שלא כל חברות הביטוח מציעות אותו.

האם ביטוח נסיעות לחול התייקר משמעותית בגלל הסעיף החדש של ביטוח ביטול נסיעות?

כל נושא ביטוח נסיעות לחול התייקר לא מעט בשנה האחרונה, בגלל הקורונה. חברות הביטוח נאלצו להכניס סעיפים נוספים של טיפולים רפואיים בחו"ל עבור אנשים שנדבקו שם בנגיף, וזה מתבטא במחיר הסופי של הפוליסה. גם סעיף ביטוח ביטול טיסות הוא סעיף שעולה כסף, אבל הברירה השנייה היא לא לעשות אותו, ולהסתכן באובדן סכומים גבוהים בהרבה. אל תהמרו, לא על הנסיעה שלכם ולא על הכסף שלכם.

האם ביטוח ביטול טיסה מכסה גם אופציה שאני מבטל את הטיסה כי אני חושש מהנגיף במדינת היעד?

לא. אם מדינת היעד שלך הפכה לאדומה, אז הטיסה תתבטל ואתה תקבל את כספך בחזרה. אם אתה נמצא בחו"ל ולא יכול לחזור לארץ כי מדינת היעד הפכה אדומה וסגרה את שדה התעופה, גם אז תקבל את כספך בחזרה כולל כסף לשהייה נוספת בחו"ל על כל מה שכרוך בה. אבל ביטול טיסה ללא סיבה לא מזכה בפיצוי.

אם הגעתי לשדה התעופה בחו"ל, ואז התברר לי שלא מכניסים אותי כי אני בעל דרכון ישראלי?

הביטוח יפצה אותך בכל מקרה שבו המדינה הפכה לאדומה בשעות בהן היית על המטוס, אבל לא תפוצה אם טסת למדינה שהייתה אדומה כבר כמה ימים קודם לכן.

 

  • אם ברצונכם לקבל מידע עבור ביטוחים נוספים הקליקו כאן ועכשיו !!!
Skip to content