ביטוח רכב- מי צריך סוכן והאם בסופו של דבר זול יותר?

 

כאשר מדובר בביטוח רכב, המקצועיות הוא עניין שחוזר ועולה בימים אלה, אחרי תקופה מסוימת של כמה שנים בהן אנשים סברו, בטעות, שלאור פריצת כל חברות ביטוח הרכב הישירות לשווקי הביטוח, ניתן לדלג על שלב יועץ הביטוח. כעת מגיע שלב ההתפכחות, ויחד איתו ההבנה שברוב המקרים של הפסד בתביעת ביטוח, סוכן ביטוח מקצועי היה משנה את התמונה לחלוטין ומאפשר לכם לקבל כספים שככל הנראה פשוט נגזלו מכם, בגלל חוסר ידע שלכם וחוסר בייצוג של סוכן מנוסה.

 

גם בעניין זה יש מגמה מעניינת של חזרה לעבודה מול סוכן הביטוח. ביטוחי הרכב כבר אינם פוליסה אחת קבועה, אלא חוזה מורכב עם הרבה מאוד סעיפים, שאת חלקם ניתן להסיר, את חלקם צריך דווקא להרחיב, ובכל מקרה יש מקום למשא ומתן וחשיבה על כל הנהגים במשפחה.

 

סוכנות ביטוח הרכב יודעת להתאים לכם את סוג הביטוח המשפחתי המתאים לכם

כשאתם מחפשים ביטוח רכב לכל המשפחה (במקרה שיש יותר משלושה נהגים למשל), סוכנות הביטוח יכולה לבנות לכם ביטוח, שייצא לכם בסופו של דבר זול יותר מאשר השוואת ביטוח רכב שתעשו לבד. איך? כי סוכן הביטוח שעובד אתכם מכיר אתכם, את ההרכב המשפחתי שלכם, ויודע לחשוב מחוץ לקופסא, משהו שאתם לא יכולים לעשות כי אתם לא מבינים בביטוח כמו סוכן שעוסק בכך למחייתו.

 

הצעת מחיר ביטוח רכב דרך סוכן ביטוח רכב

פעם בשנה כולנו צריכים לחדש את ביטוח החובה שלנו, ורובנו מחדשים גם את הביטוח המקיף. סקר שנערך לפני כשנתיים גילה שנהגים רבים מעדיפים להישאר באותה חברת ביטוח, ללא שום סיבה אמיתית למעט הרצון "לסמן על זה וי ולהמשיך הלאה". העניין הזה לא כל כך ברור. כשאנו רוצים לקנות מעבד מזון בשלוש מאות שקלים אנחנו עושים בדיקות בכמה אתרים, וגם הולכים לכמה חנויות לבדוק איפה נמצא את המחיר הכי זול. דווקא בביטוח הרכב, מוצר שהוא לא רק יקר אלא גם משמעותי מאוד להתנהלות שלנו על הכביש ולתוצאות של כל תאונה או אירוע פגיעה שנהיה מעורבים בו – דווקא שם אנחנו לא טורחים לבדוק עוד הצעות מחיר. לרוב, לקראת פקיעת הביטוח נציג של חברת הביטוח יוצר קשר ומזכיר שעוד מעט נגמר הביטוח, ויש לחדשו במהירות. ואנו מחדשים, כי זה נוח ומהיר.

אנו מבינים שלאף אחד אין זמן עודף או עצבים להתעסק עם השוואת מחיר ביטוח לרכב, ומציעים לכם: תנו לסוכן ביטוח הרכב לעשות בשבילכם את העבודה. גם אם בסופו של דבר תישארו מבוטחים באותה חברה, סביר להניח שדרך הסוכן תקבלו תנאים משופרים וגם טווח כיסויי רחב יותר.

 

גבר מציג רכב וירטואלי

גבר מציג רכב וירטואלי

 

מה היתרונות של הצעת מחיר לביטוח און ליין על פני הצעת מחיר של ביטוח מקצועי?

לביטוח און ליין יש מספר יתרונות, שאין להצעת מחיר של סוכנות: אפשר לעשות את הביטוח גם באמצע הלילה, אפשר לעשות השוואת מחיר ביטוח לרכב בין כל האתרים, ואין יותר מדי "רעשי רקע", כלומר לא צריך לדבר עם אף אחד.

 

הבעיה היא, שלחלק גדול מהיתרונות האלה יש גם חסרונות בולטים.

קודם כל, נכון שאתם יכולים לעשות ביטוח רכב באמצע הלילה, כשאתם עושים את זה און ליין. אבל בסופו של דבר אם קורה לכם משהו, אתם תלויים בחברת הביטוח, בשעות הפעילות שלה, בנציגים שלה ובנכונות שלהם לעזור לכם – ובואו נזכור שאתם לא תמיד עומדים באותו צד, מבחינת אינטרסים (כמו במקרה שחברת הביטוח שלכם צריכה לשלם, ולא רק לתבוע חברה אחרת).

כשאתם עושים השוואת ביטוח רכב לבד, לא בהכרח שהתוצאה המתקבלת אצלכם היא מדויקת. האם המחיר שקיבלתם הוא באמת המחיר הסופי והעדכני ביותר? האם העובדה שחסכתם לכם "כאבי ראש" ומנעתם מעצמכם שיחות עם סוכן או נציג שירות באמת תשתלם לכם בסופו של דבר? תחשבו על זה כך: אולי חסכתם שלוש דקות של שיחה, אבל במקרה הצורך, אם תהיו מעורבים בתאונה, אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב בו אין לכם כיסוי להוצאות שלכם, או – תרחיש שקורה לעיתים קרובות – אתם מבינים שאין לכם עם מי לדבר.

על ביטוח תאונות אישיות כבר שמעתם? הקליקו עכשיו ותקבלו את כל המידע הרלוונטי עבורכם.

מהם היתרונות?

היתרונות של סוכן ביטוח רכב הם רבים: החל משלב הצעת המחיר, הסוכן יכול להציע לכם את המחיר הזול ביותר, וגם – לא פחות חשוב – המקיף ביותר מבחינת כיסויים. בואו נחשוב שנייה בהיגיון: מי יודע איזו חברה נותנת את ההצעה הכי טובה, סוכן ביטוח מקצועי שעוסק בכך כל היום, כל השנה, או אתם, שעושים בדיקה אחת פעם בשנה? בנוסף, בואו לא נשכח שלסוכני ביטוח יש מחירים מוזלים, כמו קבלנים.

נקודה חשובה נוספת, היא שסוכן ביטוח רכב, בניגוד לחברת ביטוח מקוונת, יכול להציע לכם באמת הצעה אישית, תפורה למידות שלכם. הוא גמיש בבחירת חברת הביטוח ולא מחויב לאף תכנית תמריצים בדומה לנציגי חברות הביטוח.

 

סוכן ביטוח רכב עומד לרשותכם, והוא בצד שלכם. הוא נלחם עבורכם בכל מקרה של תביעה, של תאונה, ושל ויכוח מי צריך לשלם. אחרי תאונה, הסוכן מסדיר עבורכם את כל הפרטים הקטנים הבלתי נסבלים מול השמאי, עם הגרר, עם האוטו החלופי, כל הדברים שמצריכים מכם לא פעם להפסיד לפחות יום עבודה אחד.

כשאתם צריכים להילחם, יש לכם סוכן מקצועי ומנוסה שנלחם עבורכם. 

הוא מכיר אתכם, הוא יודע מה ההרכב המשפחתי שלכם, הוא יכול לחשוב על פרטים שיוזילו לכם את הרכב הביטוח, שלא עלו בכלל על דעתכם.

 

שאלות ותשובות
האם ביטוח מקצועי לא עולה יותר כסף בסופו של דבר?

לא, ברוב המקרים אם תיעזר בסוכן ביטוח תשלם אפילו פחות, כי הסוכן יודע איפה יש מבצעי הוזלות, ואיך להוזיל את הביטוח. לסוכני ביטוח יש גם מחירים "סיטונאיים", כך שהוא יכול להציע לך ביטוח רכב במחיר נמוך יותר מכפי שראית באינטרנט, או מהצעה און ליין שקיבלת מחברת ביטוח שעובדת באופן ישיר.

האם סוכן ביטוח הרכב יכול להוזיל גם ביטוח של נהג חדש?

אם לסוכן הביטוח יש מחירים טובים הוא יכול להציע לכם מחיר אטרקטיבי גם על ביטוח נהג חדש, שהוא אחד הביטוחים היקרים יותר. בנוסף, הסוכן יכול להציע לכם מסלולי ביטוח נוספים, זולים יותר עבור נהג חדש, כמו ביטוח רכב לפי שעות, וכן הלאה.

האם סוכן ביטוח רכב קשור לחברת ביטוח מסוימת ובגלל זה הוא ממליץ עליה?          

לא, סוכן הביטוח הוא עצמאי ואובייקטיבי. הוא עבד ועובד עם כל חברות הביטוח, יודע לזהות מי מהן עושה בעיות בתשלום, מי משלמת בזמן, ומי נותנת מחירים מצוינים.

למה אני צריך סוכן ביטוח בתביעת ביטוח?

אתה לא חייב, אבל זה די דומה לכך שתגיע לבית משפט ללא עורך דין. מן הסתם, כל אחד לייצג את עצמו בתביעה, אבל אין שום סיבה לעשות את זה לבד, כשסוכן ביטוח יכול להגן עליך באופן הכי מקצועי ונכון שיש, ולשמש עבורך גב ומשענת גם באירועים פחות נעימים כמו למשל אחרי תאונה.

 

רוצים לקבל מידע על ביטוחים נוספים? הקליקו כאן ועכשיו!!!

 

 

Skip to content