הצעת ביטוח אונליין- האם זה באמת יותר משתלם מביטוח דרך סוכן?

יתרונות והחסרונות של הצעת ביטוח אונליין

הצעת ביטוח אונליין הפך כיום לשירות רלוונטי. כמו בכל תחום אחר בחינם, גם בביטוח אנחנו מחפשים את המבצע הכי טוב, המחיר הכי נמוך והכיסוי הכי עשיר. כולנו אוהבים להרגיש ששילמנו קצת פחות מאחרים, שקיבלנו איזה צ'ופר סודי, שעלינו על איזה סוד שאף אחד לא מכיר. הצעת ביטוח אונליין היא בדיוק המסע הפעילות שמייצרות אצל אנשים את התחושה האדרנלין הטוב ביותר שנגרם מהתרגשות כזו, של זכייה בפרס כספי או קבלת מתנה גדולה, הנחה מכובדת ועוד. אבל מעבר לתחושות שלנו, האם באמת הצעת ביטוח אונליין מספקת את המשמעויות האלה? האם הצעת ביטוח אונליין נותנת לנו מחיר זול יותר, האם היא מהירה או יעילה יותר – ומה ההבדל בין הצעת ביטוח אונליין ובין הצעת ביטוח דרך יועץ ביטוח ?

 

האם הצעת ביטוח אונליין זולה יותר?

הצעת ביטוח אונליין, לפי מה שנהוג לחשוב תמיד תהיה זולה יותר מהצעות לביטוח שתקבלו דרך סוכן הביטוח שלך, או דרך נציגי חברות הביטוח השונות. למה? כי אנשים חושבים בטעות שכאשר הם מצטרפים לביטוח כלשהו דרך האינטרנט, ללא שיחה עם נציג שירות או עם סוכן ביטוח, הם מן הסתם משלמים פחות כך שהם למעשה חוסכים לחברת הביטוח את נציגי השירות, ואת צוות התביעות, ואת צוות הטלמרקטינג ועוד.

עכשיו נשאל את השאלה הזו ביתר דיוק: האם אתם באמת חושבים, שכל מה שמפריד ביניכם ובין חברת הביטוח שאליה אתם רוצים להצטרף, זה רק מסך המחשב? כלומר, שבעצם הצטרפותכם דרך האונליין אתם מייצרים אינטראקציה ישירות עם מנכ"ל חברת הביטוח, שלא לומר הבעלים, ובכך חוסכים לו את הדברים כל הצוותים? אולי אתם אפילו מדמיינים עניינים של משרדים חשוכים וריקים, ורק במשרד אחד יושב מחשב על ומתקשר עם כל הלקוחות החדשים , שרוצים להצטרף לביטוח.

ובכן, צר לנו להרוס את החגיגה (שנטמעה לאורך ארוכות של פרסום מסיבי והטיית דעת קהל) התשובה היא לא, משמעית. הצעת ביטוח אונליין איננה זולה יותר מכל הצעה אחרת שתקבלו, והנה הסיבות לכך:

נתחיל בעובדה שאף חברת ביטוח לא מתבססת אך ורק על הצעת ביטוח אונליין, ועל שיטת הפעולה אונליין בלבד. למעשה, לכל חברת ביטוח אונליין יש בדיוק את אותה כמות עובדים ואנשי מקצוע המועסקים בחברות שאינן מתבססות על חברת הצטרפות עיקרית דרך האונליין. למה? כי ביטוח הוא עניין סבוך, זה לא בדיוק עסק ביתי של סבתא שסורגת סוודרים ושולחת אותם בדואר ללקוחות שלה. לחברת הביטוח יש אינטרס אתה תצטרפו דרך האונליין, בעיקר כי זה חוסך לה את הזמן המענה של נציג זה, אבל אל תתבלבלו – נציג זה נמצא גם נמצא. הוא פשוט לא מטפל בכם, ברגע זה, כי הסכמתם לטפל בעצמכם באופן עצמאי למרות שאין לכם שום מושג בביטוח, ואתם אפילו לא בטוחים לדעת על מה אתם חותמים.

 

האם הצעת ביטוח אונליין מהירה יותר?

עוד אגדה אורבנית היא שהצטרפות לביטוח אונליין לוקח פחות זמן מה מצטרפות דרך נציג או באמצעות סוכן ביטוח. ההסבר הוא שכל הצעת ביטוח אונליין אפשר למלא בכל שעה, גם בשעות הלילה, כי אין "מי שיחפור לכם", אין יותר מדי הצעות על השולחן, ואין המתנה ארוכה לנציג שירות בטלפון, כשלפעמים הלקוח מועבר מנציג לנציג, ובכל פעם הוא צריך לשטוח את שאלות מחדש.

למעשה, חוץ מסעיף ההמתנה על הקו לנציג שירות – שום דבר פה הוא לא מדויק. הצעת ביטוח אונליין לא אורכת פחות זמן מכל הצעה שתקבלו דרך סוכן, וסביר להניח שאחד להיפך: סוכן ביטוח שכבר מכיר אתכם, יכול למלא חלק מהפוליסה בעצמו, או להסביר לכם על סעיפים שאתה לא מבינים, וקריטיים עלייך כדי להבין על מה אתם חותמים, ומה אתם מקבלים בתמורה לכספכם. בנוסף, העובדה שאין מולכם הצעות נוספות לפוליסות אחרות היא דווקא לא לטובתכם – מי החליט שדווקא הפוליסה שמונחת מולכם היא זו שמתאימה לכם? אז חסכתם כמה דקות של "חפירות", אבל אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב של אי כיסוי בסיטואציה שחשבתם אתה מכוסים, או המצב של השתנתפות עצמית גבוהה מאוד, וגם האלה.

הסעיף היחיד שמדויק, כאמור, הוא סעיף ההמתנה על הקו לנציג. לפעמים אכן אומר בהמתנה ארוכה ומורטת עצבים, ואין ספק שכל הצעת ביטוח אונליין חוסכת אותה. מצד שני, אם אתם עובדים עם סוכן ביטוח, היחס הוא אישי, אין המתנה על הקו ואתם יכולים אפילו לצלצל אליו למספר הפרטי או לכתוב לו בוואצאפ.

"<yoastmark

הצעת ביטוח אונליין חוסכת מכם יחס אישי והבנה של הפוליסה

רוב האנשים שמבקשים לקבל הצעת ביטוח אונליין, מתייחסים בעיקר לפקטור של חיסכון כספי. כאילו שהסברנו בכתבה זו, המיתוס על מחיר נמוך יותר הוא לא נכון, ולפעמים אפילו הפוך: לסוכן ביטוח יש מחירים של עצמו, ובמקרים רבים הם נמוכים יותר ממחירי הפוליסה שתקבלו דרך ההצעה באונליין.

 

בנוסף, סוכן ביטוח לא ייתן לכם לחתום על פוליסה שלא מכסה אתכם כראוי. אתם הרי לא עושים ביטוח רק כדי לסמן וי, אתם מעוניינים בכיסוי ביטוחי שיאפשר לכם, במקרה הצורך, לתבוע את הביטוח. לכן סוכן הביטוח יסביר לכם בדיוק מה הפוליסה כוללת, מה היא לא כוללת, מה צריך להוסיף כי הוא חשוב, ומה אפשר להסיר כי הוא לא שימושי ובכך להוזיל את הביטוח. לאחר מכן אתם תוכלו לקבל החלטה על סמך הבנה מלאה של הפוליסה ולא רק על סמך המחיר או העובדה שחסכתם עשר דקות.

כשאתם מצטרפים לביטוח אונליין, אתם חושבים שאתם חוסכים לעצמכם כסף, אבל בעצם אתם חוסכים מעצמכם הרבה דברים אחרים (ולאו דווקא כסף): אתם מונעים מעצמכם יחס אישי של סוכן ביטוח שמלווה אתכם גם במקרה שצריך לתבוע את הביטוח (תמיד טוב שיש איש מקצוע מאחוריכם), הסבר מלא על מה שאתם חותמים, הצעות לעיין בפוליסות נוספות של חברות ביטוח אחרות (במקרים רבים ההצעות שלהן יותר מתאימות לצרכים שלכם, יותר זולות וכן הלאה), ובעיקר, אתם מונעים מעצמכם את כל מנעד השירותים שאתם צריכים לקבל מהביטוח שלכם, ובעצם אתם משלמים עליהם, גם אם נדמה לכם שאתם לא.

"<yoastmark

מה היתרונות של הצטרפות לביטוח דרך סוכן ביטוח?

סוכן ביטוח מנוסה עובד עם כל חברות הביטוח, הוא יודע יותר טוב מכם – שלא עוסקים בביטוח ביומיום שלכם – הוא פוליסה של הוא לא חברת ביטוח תתאים לכם בדיוק עכשיו. הוא לא מחויב, כמו נציגי שירותים של חברות ביטוח, להציע לכם רק את הפוליסות של אותה חברה, אלא יכול להראות לכם את כל מה שיש לשוק הביטוח להציע לכם.

סוכן ביטוח יודע לפרט לכם כמה תשלמו היום, וכמה תשלמו בעוד שנתיים ובעוד חמש שנים. הוא יודע לקחת את הפוליסות שלכם, לבדוק אותם להגדיר לכם אם הגיע הזמן לרענן אותם, להפסיק אותם ולהפוך חדשות. הוא יודע להילחם עבורכם כשצריך לתבוע את הביטוח, כי הוא בצד שלכם ולא של חברת הביטוח, והוא יודע לתת לכם שירות אישי ולחשוב, קודם כל, עליכם.

  • אם אתם מתעניינים במידע על ביטוחים הגעתם למקום הנכון. הקליקו כאן ועכשיו !!!

 

 

Skip to content