ביטוח רכב ללא עבר ביטוחי- האם נהג זהיר משלם פחות?

 

הנחה בחידוש ביטוח כי היא לא יכולה להיות מובנת, שונה שביטוח להחזיק כה יקר, ושבכל שנה מחדש אנחנו נאלצים לחדש אותו. חברות ביטוח מציעות פעם אחת מבצעים או הנחות, יכולות להוביל הרבה משמעות את הביטוח, להקטין את מרכיב ההשתתפות יוצאות ועוד. איך נהגים מצליחים מקבלים את הנחה ואחרים לא – ואיך כל זה מתקשר לביטוח רכב ללא עבר ביטוחי?

 

שיטות להוזלת ביטוח רכב שעובדות לטובת הנהגים

כשמישהו בביטוח רכב ללא עבר ביטוחי, חשוב לציין מספר דברים שיכולים להוזיל את הפוליסה שלנו. ביטוח רכב, בהיותו כה יקר, הוא ייחודי לביטחון שיש להם מספר גבוה של חיפושים ברשת. כולם מחפשים את המבצע או את ההטבה. חלק מהאנשים בוכרים לעשות ביטוח רכב אונליין, חלק פונים לסוכן ובטוחים שלהם, אבל רוב הנהגים, גם הוותיקים, לא מכירים את סוג ההטבות השניות שלי לאינטרנט:

 

  • ביטוח רכב ללא עבר ביטוחי: חברות ביטוח מעניקות הטבות הפופולריות לנהגים זהירים, שלא תעשה את הביטוח בשלוש השנים הקודמות. בנוסף, הם "מענישות" נהגים פזיזים ומעלה את משמעותית את מחיר ביטוח רכב אחרי שלילה . האינטרס של חברות הביטחון הוא ברור: נהג שאינו מעורב בתאונות הוא נהג שמשלם ביטוח אבל לא קיבל כסף מהביטוח, ומשווה שכל החברה הפועלת היה מאמצת בחפץ לב. זו המחשבה היחידה שהאחראית לי את זה. כיסוי רחב במקרים של אסונות טבע כמו רעיטה אדמה וכו ', ביטוח גם על רכש ברכב, כיסוי שמשות, שירותי גרירה, מתן טיפול משפטי בתביעות משפחות משני צד גימל ועוד.אם אתם לא יודעים או מחפשים מה קרה בשלוש השנים שלנו, אתם יכולים להשתלב עם הרוויח,
  • התאמת הביטוח לנהגים צעירים: הביטוח לנהגים צעירים וחדשים הוא גבוה מאוד. לחברות הספציפי יש הפצה על נהגים חדשים, משתמשים הם לא נוהגים ברכב כל יום (כמו למשל חיילים או סטודנטים): ביטוח בהתאמה אישית כמו שימוש לפי שעות בלבד (משלמים רק אם נוהגים) ועוד.
  • הוזלה משמעותית לרכב עם אביזרי בטיחות מעוצבים:

מניעת נעילת גלגלים (ABS)

בקרת יציבות (ESP)

התרבות על אי שמירת מרחק (FCW)

התרמה על סטייה מנתיב (LDW)

מערכות בטיחות אלה מצליחות במקרים רבים נפרדים תאונות דרכים, ועבור חברות ביטוח זה סוג של ביטחון שהנהלה תהיה מעורבת בין מבשר מצומצם יותר של אירועים על הכביש, מה שמוביל להוזלה משמעותית במחיר.

  • רכב חדש: למרות שזה נשמע מפתיע, דווקא רכשים ישנים מחויבים בביטוח יקר, כמה שרוכשים חדשים, שונים אם הם מצוינים במערכות בטיחות, נהנים ממחיר ביטוח מופחת. מה הסיבה? לרכב ישן קשה למצוא חלקי חילוף, מה שמאלץ את החברה הפסיכולוגית יכולה למצוא על טוטאל לוס במקרים של תאונה, גם אם היא איננה תאונה קשה.
  • אם אתם גרים בבית פרטי – חניה סגורה תוזיל אתם את הפוליסה.
  • יש דגמים שיותר יקר לבטח אותם כי הם מאוד גניבים, ולכן השתדלו לרכוש דגם פחות פופולרי בין הגנבים.
  • אם אתן נשים, מציעה לכן הנחה יפה בחידוש הביטוח. למה אני חושבת שהינך מעורבת פחות.

 

האם נהג זהיר משלם פחות?

האם נהג זהיר משלם פחות?

 

מחיר נמוך מדי צריך להדליק לכם נורה אדומה

ביטוח רכב מומלץ הוא זה שמציה לכם פוליסה עשירת טווח, עם מחיר ריאלי. זאת אומרת שאם אתם נתקלים במבצע עם מחירים נמוכים מדי, הנורה האדומה צריכים להישאר לכם בראש: כנראה שהפוליסה המוצעת לא כל כך רחבה, וחסרים בה לא מעט כיסויים הכרחיים. גם אם מסכימים לעשות לכם מיד ביטוח רכב אחרי שלילה, ובמחיר הקודם שלכם, אתם צריכים לחפש, כי ביטול רכב אחרי שלילה הוא ביטוח יקר מאוד. אומנם מחיר נמוך יכול מאוד לפתות לסגור עסקה, שונה אם אתם נהגים שלא זקוקים כמעט לביטוח (לא אינטרבים בתאונות או לא נוסעים הרבה עם רכב), אבל מספיק שפעם אחת תהיו אינטראקציות שונות על הכביש השישי את המחשבות של חברה מסוימת, ותגלו כמה לא מכונות, בשביל שתבינו כמה זה יקר להשתמש את כל ההחברים לבד, שונים אם הייתם מעורבים בתאונה עם שלי שלי, ועליכם משתמשים גם את המבצעים.לכל חברה ביטוח יש את השיקולים שלה באשר למחיר הפוליסה, וכשמחמיר מאוד נמוך, זה אומר שמישהו מוותר על משהו, אתה יכול למוותרים על כיסויים הכרחיים. בכל מקרה של היסוס הכניסו את יועץ הביטוח שלך לתמונה והעיצוב אתו.

 

איזה ביטוח רכב מומלץ לעשות – ביטוח רכב אונליין או דרך סוכן ביטוח?

תתקשר זה, עולה עניין: האם כדאי לבטל רכב באינטרנט או להשתמש בתוכן לבטל? אנשי ביטול רכב אונליין סבורים שהם הצליחו "לדפוק את המיוחד", שכר ביטוח מוזר אבל מצוין. מחיר המוזל, לדעתי, מושג על ידי עבודה ישירה מול בוטים של חברה בטוחה ודילוג על הגורם המתווך, זה התוכן. כל מה טוב ונחמד, אבל מה קורה כשצריך לעשות תביעת ביטוח? רובנו לא מתגוררים בעיירה נידחת בשוויץ, אלא במדינת ישראל הצפופה בה תאונות קורות כל הזמן – החל מתנגשות לא מזיקה (אבל יקרה לתיקון) ברכב אחר, וכלה מבוססת בעמוד, מחסום וכו '. וכשזה קורה, מי משלם על הנזק?האם אתה יכול להסתכל גם אז בפניה ל"בוט "באינטרנט או שצריך שאדם יכול לתת לנו, יסביר לנו מה הזכויות שלנו ולמה לבטל את העובדות שששינו בחטף מול המחשב שלך והלאלה לא מכסה את פרטיות התיכון של התנגדות בבוטקה של שומר בכניסה לחניון?

איזה ביטוח רכב מומלץ לעשות?

איזה ביטוח רכב מומלץ לעשות?

שאלות ותשובות
אם תבעתי את הביטוח לפני עשר שנים, האם אוכל לעשות ביטוח רכב ללא עבר ביטוחי?

בעיקרון, כן. ביטוח רכב ללא עבר ביטוחי מתייחס לפרסם השנים האחרונות בלבד.

האם ביטוח דרך סוכן הביטוח עולה יותר כי הוא לוקח עמלה?

לא בהכרח. לסוכן הביטוח יש מחירים זולים שהוא מקבל חברות ביטוח, ואתם אתם יכולים לקבל מחיר זול אפילו מחברת ביטוח אתה עובד באופן אישי ישיר.

האם זה נכון ששלילת רישיון בעבר מייקרת את מחיר הביטוח?

כן

האם הביטוח לנהג חדש יקר משמעותית מביטוח לנהג מנוסה?

כן. נהג בעל עשרים שנים נהיגה ישלם בממוצע סכום של 2300 ש"ח.

נהג חדש ישלם 4120 ש"ח.

האם אפשר לנהל משא ומתן על מחיר בביטוח רכב אונליין?

כמובן שלא, הרי אתם ממלאים את כל הטפסים באופן מקוון ומתנהלים מול רובוטים.

האם לא יכול לעשות צד גימל ללא ביטוח מקיף?

כן. נהגים שברשותם רכב ישן שלא שווה לעשות עליו ביטוח מקיף יכולים לעשות ביטוח צד גימל, למקרה שיהיו מעורבים בתאונה שנגרמה באשמתם עם גורם שלישי (רכב אחר או רכוש). ללא צד גימל, הם יצטרכו לפצות את הנפגעים מכיסם הפרטי, וזה יכול להגיע להוצאות אדירות.

 

  • אם אתם מתעניינים במידע על ביטוחים הגעתם למקום הנכון. הקליקו כאן ועכשיו !!!

 

Skip to content